کد خبر : 1706691 | 18 شهریور 1399 ساعت 11:28 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاری غیر از تمرین کردن ندارم

نجاتی: از فکر به کشتی انگیزه می‌گیرم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: اگر این‌طور فکر کنم که المپیک دور است، شاید انگیزه‌ام کم شود، اما من همیشه سعی می‌کنم در هر حالتی به کشتی و المپیک فکر کنم.

نجاتی: از فکر به کشتی انگیزه می‌گیرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا نجاتی در مورد پیگیری تمریناتش در این روزها اظهار داشت: هر روز تمرین می‌کنم، کاری غیر از تمرین کردن ندارم. تمریناتم هم کم نشده، اگر تمرین نکنم، چه کار کنم؟
 

این کشتی گیر که سهمیه وزن 60  کیلوگرم المپیک را در جهانی نورسلطان به دست آورد، با تاکید بر اینکه امیدوار است لیگ برگزار شود، گفت: ما که قرارداد بسته‌ایم و امید داریم که مسابقات برگزار شود.

 

وی با اشاره به تفاوت فاحش قراردادهای فرنگی کاران با آزادکاران ادامه داد: قبلا چند بار به این موضوع اشاره کردیم، واقعا چه فرقی بین کشتی آزاد و فرنگی و مدال آورانش وجود دارد که باید تفاوت قرارداد ما با آنها اینقدر زیاد باشد؟ ما از اینکه بچه‌های آزاد قرارداد خوب ببندند خوشحال می‌شویم، اما رنج قراردادهای فرنگی کاران هم باید بالا بیاید.

 

نجاتی در مورد پاداش‌هایی که تاکنون برای مدال برنز جهانش دریافت کرده، تاکید کرد: استانم دو سه برابر قولی که داده بود، به من پاداش داد، اما وزارت ورزش هنوز جوایز مدال آوران سال 2018 را هم نداده که به دنبال جوایز سال 2019 باشیم. از وزارت ورزش حقوق سهمیه داران المپیک را هم دریافت کردم.

 

این کشتی گیر جوان قمی در خاتمه با اشاره به اینکه انگیزه زیادی برای المپیک دارد، گفت: وقتی به کشتی فکر می‌کنم، انگیزه می‌گیرم. اگر اینطور فکر کنم که المپیک دور است، شاید انگیزه‌ام کم شود، اما من همیشه سعی می‌کنم در هر حالتی به کشتی و المپیک فکر کنم و این فکر است که من را مجاب به تمرین بهتر و انگیزه بیشتر می‌کند. به فکر کسب مدال المپیک هستم.

دیدگاه‌ها