کد خبر : 1706709 | 18 شهریور 1399 ساعت 12:48 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مجمع تکواندو به صورت وبینار

علی‌نژاد: از تکواندو لذت می‌بریم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مجمع سالانه تکواندو گفت: از تکواندو لذت می‌بریم چون همه چیز سر جایش است.

علی‌نژاد: از تکواندو لذت می‌بریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو صبح (امروز سه‌شنبه ۱۸ شهریور ماه) با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در سالن استاد ابوالقاسم فارسی به صورت وبیناری برگزار شد.



این مجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، به صورت آنلاین و وبینار برگزار و عملکرد فدراسیون در سال 98 بررسی شد و روسای هیأت‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های خود به صورت وبیناری و سایر اعضای مقیم تهران به صورت حضوری در این مجمع شرکت داشتند.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو به عنوان نماینده مربیان و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو ملی‌پوش المپینی کشورمان به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون حضور داشتند.

پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود کشورمان، کلیپی از عملکرد، فعالیت و موفقیت‌های سال گذشته و روزهایی کرونایی تکواندوی ایران پخش شد.



سپس پولادگر رئیس فدراسیون گزارش آماری را ارائه‌ کرد و اظهار داشت: سال ۹۸ یکی از پرکارترین سالها را پشت گذاشتیم. ۱۶۱ مدال گرفتیم که ۳۵ درصد مدال برای بانوان بود. با وجود مشکلات فراوان، ۴ سهمیه در تکواندو و پاراتکواندو، کسب کردیم. رده سنی نونهال و نوجوانان سهمی زیاد داشتند. این نشان از آن دارد که در رده سنی پایه و بانوان در بخش توسعه ۳۸ کرسی آسیا را کسب کنیم.

وی افزود: ثبت ۷۸۲۸ نفر در سامانه تکواندو که ۱۷ درصد افزایش داشت. تیم‌های لیگی ۴۹ درصد رشد حاصل شد. نمودار صعودی در تمامی پخش‌ها داشتیم.



رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: در بخش آموزش هم کلاسهای زیادی برگزار کردیم که چشم‌گیر بود. دوره کوچینگ با استفاده مدرسان ایرانی دوره آموزشی را با هماهنگی فدراسیون جهانی تکواندو برگزار کردیم. ۷۹ دوره کلاس آموزشی در سال ۹۸ برگزار که نسبت به سال گذشته، رشد ۲۵ درصدی داشت.

وی با اشاره به برگزاری اولین سمینار تخصصی بین‌المللی تصریح کرد: ۱۱۰ مقاله توسط تکواندوکاران تحصیل کرده به دست دبیرخانه رسید و مقالات را سعی داریم به صورت دائمی دریافت کنیم. ثمره خوبی برای ما داشت.

پولادگر در صحبت‌های خود درباره کسب عنوان برترین فدراسیون تکواندو جهان گفت: یک ماه پیش فدراسیون جهانی، از ما عملکرد ۴۰ سال گذشته را گرفت. از قبل گفته بودند که یک گپ دوستانه است. "چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو بدون هیچ هماهنگی با اعلام کسب این عنوان مرا غافلگیر کرد. این موفقیت بزرگ ملی در دوران انقلاب که دشمنان هجمه‌های زیادی در رابطه با مدیریت کشور است به گونه‌ای نمره قبولی گرفتیم.کسب برترین در سال قبل را جامعه تکواندو و همکاران، اهالی ورزش و مردم ایران تبریک می‌گویم.



حسابرس نیز گزارش حسابرسی سال ۹۸ را برای مسئولان و اعضای این مجمع ارائه کرد و در نهایت با موافقت تمامی حاضرین موارد ذکر شده مورد تایید قرار گرفت. خزانه‌دار و بازرس فدراسیون نیز پس از قرائت گزارشات خود، اعضا مورد تصویب شد.

علی‌نژاد هم در سخنان خود در این مجمع اظهار داشت: چند روز پیش به عنوان بهترین فدراسیون ملی جهان انتخاب شد. چند وقت قبل گفته بودم که فدراسیون تکواندو بهترین در جهان است و خوشحال چو با من هم‌نظر شد. ۴ معاونت و ۱۱ ادارت کل طبق شاخص‌های خود فدراسیون تکواندو در ایران جز ۳ فدراسیون برتر کشور شناخته شد. تمام دستگاهها آموزش و پرورش، کارگری و نظامی، دانشگاهی، نهادهای، دولتی خصوصی در تکواندو کنار هم هستند.



وی ادامه داد: تکواندو همچون کارخانه، تولیدات زیادی دارد. خیلی زود نیروهای جدید به مجموعه اضافه می‌شوند از نونهالان تا بزرگسالان فرایند درستی است. این راه و مسیری است که ادامه دارد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش اضافه کرد: از تکواندو لذت می‌بریم چون همه چیز سر جایش است. اگر ۱۰ درصد اشکال دارد و باید ۹۰ خوبی‌ها را باید دید.

دیدگاه‌ها