کد خبر : 1706783 | 18 شهریور 1399 ساعت 18:44 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

پافشاری آلمان ها، تیاگو در فهرست خرید بارسلونا

در آلمان همچنان اصرار دارند که تیاگو آلکانتارا مورد توجه باشگاه سابقش قرار دارد.

پافشاری آلمان ها، تیاگو در فهرست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با رونالد کومان به دنبال تغییر و وتحولاتی در ترکیب اصلی خود است و پس از فروش بازیکنان مازاد، احتمالا شاهد بارسلونایی متفاوت در فصل پیش رو خواهیم بود.

کومان به خصوص برای خط هافبک به دنبال یک بازیکن جدید است و در حالی که از جورجینیو واینالدوم به عنوان گزینه شماره یک او نام برده شده اما بیلد معتقد است که تیاگو آلکانتارا به عنوان گزینه موردعلاقه مدیریت باشگاه نیز در فهرست خرید کومان قرار گرفته است.

 

 

1525544

 

 

هرچند در کاتالونیا معتقدند تیاگو مورد توجه بارسا قرار ندارد ولی بیلد ادعا می کند که این علاقه جدی است و به طور موازی مذاکرات با تیاگو و واینالدوم ادامه دارد و مشخص نیست در نهایت کدام یک پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

 

تیاگو محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که سال 2013 این باشگاه را به مقصد بایرن ترک کرد. او که قصد تمدید با بایرن را ندارد، در هفته های اخیر نامش به خصوص به باشگاه لیورپول مربوط شده ولی هنوز خبری از انتقال رسمی او نیست.

باید دید تیاگو در نهایت راهی لیورپول می شود یا به بارسا باز می گردد. گفته می شود احتمال ماندنی شدن او در بایرن هم صفر نیست. قرارداد او با مونیخی ها تا ژوئن 2021 اعتبار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها