کد خبر : 1706864 | 18 شهریور 1399 ساعت 23:28 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

راموس و ادامه تاریخ سازی در رئال مادرید(عکس)

سرخیو راموس امروز پانزدهمین سالگرد انتقالش به رئال مادرید را جشن گرفت.

راموس و ادامه تاریخ سازی در رئال مادرید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لول بلانکوس در تاریخ 8 سپتامبر سال 2005 سرخیو راموس را از سویا به خدمت گرفت. مدافع اسپانیایی از آن زمان به یکی از ارکان مهم رئال مادرید تبدیل شده و اکنون کاپیتان باشگاه و یک وزنه بزرگ برای کهکشانی‌ها به حساب می‌آید.



سرخیو راموس در طول دوران حضور خود در رئال مادرید چهار لیگ قهرمانان اروپا، پنج قهرمانی لالیگا، دو عنوان کوپا دل ری و چندین و چند جام با اهمیت دیگر را با این تیم بالای سر برد تا به یک اسطوره در تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شود.

 

 

1525780

 



همچنین از نظر تعداد بازی فقط رائول گونزالس( 741)، ایکر کاسیاس(725) و مانولو سانچز(710) بیشتر از راموس برای رئال مادرید به میدان رفته اند. این در حالی است که مدافع اسپانیایی تا به حال 650 بازی در ترکیب کهکشانی ها انجام داده و اصلا بعید نیست که بتواند به تنهایی این رکورد را از آن خود کند.



راموس حالا در پانزدهمین سالگرد انتقال به رئال مادرید در توئیتر خود به این موضوع واکنشی احساسی نشان داده است. او در این باره نوشت: " فقط یک چیز می تواند من را خوشحال تر از جشن گرفتن سالگرد 15 سال پوشیدن لباس سفید کند و آن هم این است که چنین روزهایی دوباره تجربه کنم. هیچ کلمه ای برای توصیف آن وجود ندارد. ممنون. کاپیتان شما."

 

 

1525781

دیدگاه‌ها