کد خبر : 1706982 | 19 شهریور 1399 ساعت 17:01 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

آب پاکی سرمربی لایپزیش روی دست بایرن و منچستر

یولیان ناگلزمن تاکید کرد که دایوت اوپامکانو فصل بعد نیز در لایپزیش خواهد ماند.

آب پاکی سرمربی لایپزیش روی دست بایرن و منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید دایوت اوپامکانو مدافع جوان فرانسوی یکی از ارکان باشگاه لایپزیش در صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و کسب عنوان سومی بوندسلیگا بود.

او زمستان گذشته سخت مورد علاقه رئال مادرید و بایرن قرار داشت اما ماه جولای قراردادش را تا 2023 تمدید کرد ولی رقم فسخ او از 60 به 45 میلیون یوروکاهش پیدا کرد. رقمی که برای باشگاه های بزرگ و متمول، بالا نیست.

 

 

1490694

 

 

یولین ناگلزمان سرمربی لایپزیش اما امروز اعلام کرد که دایوت اوپامکانو فصل پیش رو نیز در این تیم خواهد ماند. ستاره ای که شب گذشته یکی از گل های فرانسه را نیز وارد دروازه کرواسی در لیگ ملت های اروپا کرد.

 

اوپامکانو با وجود تمدید قرارداد، همچنان مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد.

علاوه بر بایرن مونیخ، شیاطین سرخ هم در نظر داشتند اوپامکانو را در این تابستان به خدمت بگیرند و او نیز احتمال جدایی‌اش را رد نکرده بود اما ناگلزمان تاکید دارد که بازیکن تیم ملی فرانسه در فصل 21-2020 نیز نقشی کلیدی در ترکیب او ایفا خواهد کرد اما شاید تابستان سال بعد چالش جدیدی را تجربه کند. 

 

 

1519278

 

 

سرمربی لایپزیش به ای اس پی ان گفت:« اوپامکانو در لایپزیش خواهد ماند و من از این موضوع اطمینان دارم. درباره آینده مطمئن نیستم چون او بسیار با استعداد است و باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب او هستند. شاید فصل آینده جدایی او از این باشگاه قطعی شود اما این فصل در کنار ما باقی خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها