کد خبر : 1707002 | 19 شهریور 1399 ساعت 18:29 | 63.4K بازدید | 2 دیدگاه

از زوج طارمی تا جدایی علیپور؛

هت‌تریک امیری در بازگشت به خط حمله (عکس)

وحید امیری وینگر چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس دوباره به پست خط حمله بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و در سه قهرمانی لیگ برتری پرسپولیس هم نقش آفرینی کرده است. او در تابستان پیش از شروع لیگ شانزدهم در حالی به جمع سرخ ها ملحق شد که تصورها بر حضور او در سمت چپ خط هافبک بود که البته اتفاقاتی رخ داد که پای ستاره خرم آبادی را به خط حمله باز کرد.

مهدی طارمی پس از رفت و برگشت به ترکیه در حالی به تهران بازگشت که پرسپولیس هنوز مهاجمی در خور را به خدمت نگرفته بود اما پس از بازگشت طارمی و جذب ولادیمیر پریموف، به نظر می‌رسید که قرار است این دو زوج خط حمله را تشکیل دهند. اما پریموف خیلی زود نشان داد در حد و اندازه های تیم برانکو ایوانکوویچ نیست و سرمربی کروات که خواسته هایش در بازار نقل و انتقالاتی برآورده نشده بود، تصمیم گرفت که وحید امیری را در کنار مهدی طارمی قرار دهد.

 

این تصمیم برانکو جواب داد و امیری به مهاجمی کاذب در کنار طارمی تبدیل شد و علی رغم بازگشت به پست تخصصی، همیشه یک آلترناتیو جدی باقی ماند. او در پایان لیگ هفدهم راهی ترابزون اسپور شد و دوباره در بازگشت به ایران، پیراهن سرخپوشان را برتن کرد و این بار به خاطر ضعف براندائو جونیور، به خط حمله منتقل شد.

 

1525951

 

امیری در لیگ نوزدهم نیز نمایش های درخشانی را در کنار علی علیپور ارائه کرد و در پایان فصل با شش گل سومین گلزن برتر سرخ ها لقب گرفت اما حالا به نظر می‌رسد دوباره قرار است دوره جدیدی از بازی به عنوان مهاجم را تجربه کند. جدایی علی علیپور، کریستین اوساگوآنا، آنتونی استوکس و مهدی ترابی سبب شده تا خط حمله پرسپولیسی کاملا دگرگون شود و حالا آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر در خط حمله حضور دارند که البته غیبت رمضانی در تمرینات سبب شده تا با سطح آمادگی و هماهنگی مورد نظر گل محمدی فاصله داشته باشد.

 

بنابراین احتمال دارد مثل بازی دیروز پرسپولیس و شهرخودرو، یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری را در کنار عیسی آل کثیر قرار دهد تا از قدرت هجومی این بازیکن خوش تکنیک بهره ببرد.

دیدگاه‌ها