کد خبر : 1707097 | 20 شهریور 1399 ساعت 09:25 | 138.9K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر یک عادت آزاردهنده: مهمانی شبانه

مامورانی که مقابل خانه رونالدو پرسه می‌زدند!

رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی در یک مصاحبه می گوید در زمان حضور در رئال مادرید، باشگاه اسپانیایی برای جلوگیری از شرکت او در مهمانی‌ها بادیگاردهای خصوصی استخدام می کرده.

مامورانی که مقابل خانه رونالدو پرسه می‌زدند!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل در زمانی که با پیراهن رئال مادرید می درخشید به خاطر بی انضباطی هایش و به خصوص حضور مداومش در مهمانی‌ها معروف شده بود. او حالا در یک مصاحبه توضیح می دهد که باشگاه اسپانیایی برای جلوگیری از حضور او در این مهمانی‌ها بادیگاردهای خصوصی استخدام می کرده و البته باز هم در جلوگیری از او موفق نبوده.

 

1526018

 

ابرستاره برزیلی در سال 2002 به رئال مادرید پیوست. مریخی حالا در مصاحبه‌ای با خورخه والدانو فاش کرد که در آن سالها به دلیل رفتار خاصش در شرکت دائمی در مهمانی‌ها چقدر رئیس باشگاه رئال فلورنتینو پرز را عصبانی می کرده.

 

رونالدو در گفتگو با والدانو که در روزنامه مارکا منتشر شده گفت: " فلورنتینو بادی گاردهای خودش را جلوی در خانه من می گذاشت و من هم دائم با آنها در حال جر و بحث بودم".

 

1526019

 

مریخی در ادامه این سخنرانی گفت: " ولی من در نهایت آنها را هم دریبل می‌زدم و بعضی از آنها حتی با من به مهمانی می‌آمدند! ماجرای من و مهمانی‌ها حالت داستانی پیدا کرده و شهرتش از آنچه واقعاً بود هم بیشتر شده. شاید من گاهی بیشتر از آنچه باید از این کارها می‌کردم ولی واقعیت اینطور نیست که می‌گویند. من همیشه خیلی مسئولیت پذیر بودم و سعی می‌کردم به بدنم آسیب نرسانم".

 

رونالدوی برزیلی در این مصاحبه اعتراف می کند تنها زمانی در مهمانی ها شرکت می کرده که رئال پیروز می شده. ولی در تیم کهکشانی آن روزهای رئال مادرید، پیروزی اتفاقی نبود که هر چند وقت یکبار اتفاق بیفتد!

 

مریخی در ادامه گفت: " بله، من بعد از پیروزی در بازی‌ها دوست داشتم جشن بگیرم. و چون ما دائم برنده می شدیم این مساله مشکل ساز شده بود. ولی همینطور که گفتم این داستان را بیشتر از آنچه بود آب و تاب می دادند. آن روزها روزهای عجیب و غریبی بود. رئال و شهر مادرید بهترین ترکیب یک تیم و یک شهر بودند".

 

1526020

 

رونالدو پنج سال در رئال بازی کرد و در 177 بازی برای این تیم 104 گل به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها