کد خبر : 1707114 | 20 شهریور 1399 ساعت 11:10 | 32.2K بازدید | 2 دیدگاه

تیم رویایی مسوت اوزیل؛ بهترین‌ها رئالی هستند

مسوت اوزیل تیم رویایی خود را انتخاب کرده و جالب اینجا است که در تیم او از لیونل مسی خبری نیست و تنها یک بازیکن آرسنال به چشم می‌خورد.

تیم رویایی مسوت اوزیل؛ بهترین‌ها رئالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در توییتر خود اقدام به معرفی تیم یازده نفره رویایی‌اش کرده. جالب اینجا است که نام لیونل مسی در این تیم دیده نمی‌شود اما تیم منتخب اوزیل پر از هم تیمی‌های سابق او در رئال مادرید است. در ضمن تنها یک آرسنالی از هم تیمی‌های سابق اوزیل در این فهرست دیده می‌شود.

 

1526040

 

مسوت اوزیل که دیروز در یک پرسش و پاسخ توییتری با هوادارانش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره تیم رویایی یازده نفره‌اش به معرفی این تیم دست زد. تیمی سرشار از بازیکنان رئالی. در واقع از یازده بازیکن انتخابی اوزیل هشت بازیکن هم تیمی‌های سابق او در برنابئو هستند.

 

دو نفر دیگر یعنی ژروم بواتنگ و فیلیپ لام هم تیمی‌های اوزیل در تیم ملی آلمان هستند و تنها سهمیه باقی مانده به سانتی کازورلا تعلق گرفته که در آرسنال با اوزیل همبازی بوده است.

 

1526039

تیم رویایی مسوت اوزیل به انتخاب او

 

اوزیل برای پست دروازه بانی ایکر کاسیاس را انتخاب کرده. بواتنگ، فیلیپ لام، سرخیو راموس و مارسلو خط دفاعی تیم منتخب او را تشکیل می‌دهند.

 

در خط میانی‌، اوزیل از ژابی آلونسو و سانتی کازورلا به عنوان هافبک‌های دفاعی استفاده کرده. آنخل دی ماریا، کاکا و کریستیانو رونالدو هم خط میانی این تیم را تشکیل می‌دهند. اوزیل در یپشانی خط حمله تیم خود هم از کریم بنزما گلزن رئال مادرید استفاده کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها