کد خبر : 1707117 | 20 شهریور 1399 ساعت 11:30 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین آشنایی سولسشر با دبیک؛ ضربه با سر به صورت!

اوله گنار سولسشر با ذکر خاطره‌ای از خرید جدید یونایتد، دنی فن دبیک می‌گوید اولین بار پنج سال پیش زمانی با او آشنا شده که جوان هلندی با سر به صورت مدافع تیمش کوبیده است!

اولین آشنایی سولسشر با دبیک؛ ضربه با سر به صورت!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید خرید جدید این تیم دنی فن دبیک را از سال 2015 زیر نظر داشته ولی آشنایی او با جوان هلندی از یک مسابقه در لیگ اروپای 2015 آغاز می‌شود، زمانی که دبیک با سر به صورت مدافع تیم سولسشر می کوبد.

 

1526044

 

سولسشر در آن زمان سرمربی تیم نروژی مولده بود که در لیگ اروپا به مصاف آژاکسی رفته بود که دنی فن دبیک را در ترکیب خود داشت. دبیک یک ماه بعد از پیوستن به تیم بزرگسالان آژاکس در آن بازی اولین گل خود را به تیم سولسشر زد. اما دبیک در همان بازی مورد توجه سولسشر قرار گرفت. آن هم نه به خاطر گلزنی بلکه به خاطر ضربه‌ای که با سر به صورت یکی از بازیکنان تیم سولسشر زد!

 

سرمربی منچستریونایتد در این باره گفت: " اولین گل حرفه‌ای دبیک مقابل تیم من مولده بود که در لیگ اروپای 2015 زده شد. من و تیمم به آمستردام رفته بودیم و بازی 1-1 شد و دبیک با یک ضربه سر دیدنی به ما گل زد".

 

1526043

 

سولسشر در ادامه گفت: " دبیک در آن بازی با سر به صورت مدافع من کوبید و خیلی شجاع و جسور بازی می‌کرد. از روحیه این جوان هلندی خیلی خوشم آمد. بعد از آن بود که با ادوین فن درسار و دیگرانی که او را می شناختند صحبت کردم و نامش را در فهرست جوانهای مورد توجه گذاشتم".

 

 

دیدگاه‌ها