کد خبر : 1707128 | 20 شهریور 1399 ساعت 12:12 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبود تماشاگران مهمترین کاستی لیگ است

عطایی: کاش پیکان با پاسورهایش می‌آمد

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: ترجیح ما این بود که پیکان با پاسورهایش می آمد و والیبال زیبایی شکل می گرفت.

 عطایی: کاش پیکان با پاسورهایش می‌آمد

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی، سرمربی تیم هراز آمل که در هفته اول تیمش مقابل پیکان به برتری خانگی راحتی دست پیدا کرد، در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه در آمل اظهار داشت: در ابتدا می خواهم برای مردم خوب ایران آرزوی سلامتی کنم. متاسفانه ویروس کرونا باعث شده که تماشاگران را در کنار خودمان نداشته باشیم. والیبال این روزها بدون حضور تماشاگران که سرمایه های اصلی ورزش هستند، انجام می شود. این اتفاق برای ما خیلی سخت است و مهمترین کاستی موجود در والیبال محسوب می شود.


وی افزود: درباره بازی هم باید بگویم که چون هفته اول بود دو تیم از هم شناخت کافی نداشتند. ما سعی کردیم بر اساس اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، بازی را مدیریت کنیم. بازی به نفع ما به پایان رسید و از این بابت خوشحال هستیم، اما بازی باکیفیتی نبود.


سرمربی تیم والیبال هراز درباره غیبت پاسورهای پیکان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا گفت: پیکان امروز پاسورهایش را در اختیار نداشت. زیبایی والیبال به خاطر نبود پاسور اتفاق نیفتاد. البته ترجیح ما این بود که پیکان با پاسورهایش می آمد و والیبال زیبایی شکل می گرفت. در آن صورت هر دو تیم قطعا تحت فشار قرار می گرفتند، اما کرونا باعث شد بازی خوبی نبینیم.

دیدگاه‌ها