کد خبر : 1707283 | 21 شهریور 1399 ساعت 12:35 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شلاق تگرگ بر تن دوچرخه‌سواران در فرانسه (عکس)

یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای با انتشار عکسی از آسیب دیدگی شدیدش بر اثر بارش تگرگ در جریان یک تور دوچرخه سواری در فرانسه، هواداران این ورزش را شگفت زده کرده.

شلاق تگرگ بر تن دوچرخه‌سواران در فرانسه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم دکلرک دوچرخه‌سواری که در مرحله تور کریتریوم دو دوفین در فرانسه شرکت کرده بود در جریان این مرحله از رقابتها با بارش تگرگ شدید مواجه شد. او بعد از پایان این مرحله تصاویری از پشت خود که بر اثر برخورد تگرگهای بزرگ به شدت آسیب دیده منتشر کرد تا دنیای دوچرخه سواری را شگفت زده کند.

 

1526236

 

تیم دکلرک 31ساله با انتشار تصاویری از پشت خود که بر اثر اصابت ذرات تگرگ به شدت آسیب دیده بود نوشت: " رکاب زدن در دوفین به اندازه کافی پاها را دردناک کرده بود ولی انگار این کافی نبود. این هم از تگرگ".

 

1526235

 

این دوچرخه سوار بلژیکی چند ساعت بعد تصویر دیگری از پشت خود منتشر کرد که میزان آسیب دیدگی پشت او کاهش پیدا کرده بود.

 

اما دکلرک تنها دوچرخه سواری نبود که در این رقابتها با بارش شدید تگرگ آسیب دیده بود. گای نیو یک دوچرخه سوار دیگر هم در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: " وحشتناک بود. تگرگ خیلی شدیدی بود. مردم معمولاً در چنین تگرگ‌هایی خانه می‌مانند ولی ما در حال رکاب زدن بودیم و هنوز دو سه کیلومتر تا انتهای مسیر سربالایی فاصله داشتیم. من برای تماشاچی‌ها ناراحتم چون آنها هم بدون هیچ محافظی کنار جاده بودند. واقعاً دردناک بود. من فقط هر چه سریع‌تر مسیر را تمام کردم و به داخل اتوبوس دویدم".

 

 

دیدگاه‌ها