کد خبر : 1707289 | 21 شهریور 1399 ساعت 12:56 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنش در پورتو: چرا فقط طارمی را خریدید؟

طارمی‌، تنها گزینه مد نظر سرمربی پورتو که خریداری شد

رسانه‌های پرتغالی می گویند سیاستهای نقل و انتقالات پورتو باعث ایجاد تنش بین مدیریت این تیم و سرژیو کونسیسائو سرمربی این تیم شده است.

طارمی‌، تنها گزینه مد نظر سرمربی پورتو که خریداری شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های پرتغالی مدعی هستند سیاستهای نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پورتو باعث ایجاد تنش بین مدیریت این تیم و سرمربی‌اش سرژیو کونسیسائو شده است. کونسیسائو از ترک تیمش توسط ویتور فریرا عصبانی است و از مدیریت گله دارد که چرا از بین همه هدفهایی که برای امسال تابستان به باشگاه ارائه داده بود مهدی طارمی تنها بازیکنی است که به خدمت گرفته شده.

 

1526242

 

قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال در فصل گذشته باعث شده بود رابطه کونسیسائو و مدیریت به شدت گرم شود و حتی دو طرف به تمدید قرارداد او که تابستان آینده به پایان می رسد نزدیک شوند. ولی حالا اختلاف بر سر نقل و انتقالات بار دیگر به تنش در این رابطه منجر شده.

 

درحالیکه پورتو حدود یک هفته دیگر باید در اولین بازی فصل جدید به مصاف براگا برود کنسیسائو از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات عصبانی است.

 

پورتو امسال تابستان تا این لحظه کلودیو راموس، کاراچا، زیدو زانوسی، اوانیلسون و مهدی طارمی را به خدمت گرفته. اما از بین این پنج نفر مهدی طارمی تنها کسی است که نامش در فهرست تهیه شده توسط کنسیاسئو به باشگاه ارائه شده بود و او به جز طارمی خواهان به خدمت چهار نفر دیگر نبوده.

 

1526054

 

کنسیاسئو می‌داند که تیمش در بعضی پستها نیاز به تقویت دارد و از جمله در مرکز خط دفاعی به دنبال جذب یک مدافع است. او به باشگاه اعلام کرده که سعی کند نیکلاس اوتامندی را به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها