کد خبر : 1707322 | 21 شهریور 1399 ساعت 18:00 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

دی بروینه: سیتی بدون مسی هم فوق العاده است

ستاره بلژیکی منچسترسیتی عدم انتقال لیونل مسی را معضلی برای تیمش برای غصل بعد نمی بیند.

دی بروینه: سیتی بدون مسی هم فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی جمعه گذشته در مصاحبه با وبسایت گل تایید کرد که یک سال دیگر هم در بارسا خواهد ماند.

فوق ستاره آرژانتینی که از مدیریت بارسا بسیار ناراضی است و این موضوع را صراحتا نیز عنوان کرد، به شکلی جدی خواهان جدایی و تجربه یک چالش جدید بود ولی با مخالفت صریح باشگاه، چاره ای جز کشاندن بحث به دادگاه نبود و چون تمایلی برای این جنگ و جدل قضایی نداشت، ترجیح داد یک فصل دیگر هم ماندنی شود.

 

 

1526300

 

 

مسی معتقد بود بند فسخ اختیاری او معتبر بوده و در عوض بند فسخ 700 میلیون یورویی او منقضی شده است ولی بارسا با این قضیه مخالفت کرد و چاره ای نبود جز بحث و جدل در دادگاه که در نهایت مسی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم محبوبش بماند. مسی چندی بار تاکید کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه زیر قولش زده است و مدیریت او را افتضاح خواند.

به ادعای رسانه ها مقصد بعدی سیتی در صورت ترک بارسلونا، منچسترسیتی بود و حتی نامه رسمی این باشگاه برای جذب فوق ستاره آرژانتینی هم توسط یک رسانه سوئیسی منتشر شد.

 

 

1525774

 

 

کوین دی بروینه ستاره بلژیکی سیتی که اخیرا عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر از نگاه اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس را کسب کرد، در مورد منتفی شدن انتقال مسی به سیتی گفت:« برایم فرقی نمی کند سیتی چه بازیکنی جذب کند. من هر بازیکنی در سیتی باشد، کنارش بازی خواهم کرد و باید بگویم که بدون لیونل مسی هم تیمی فوق العاده در اختیار داریم. تیمی که برای کسب عناوین قهرمانی، به اندازه کافی خوب است.

در مورد انتقال مسی مطالب زیادی نوشته شد ولی به شخصه خیلی در این مورد فکر نمی کردم. حالا هم تمرکزمان فقط روی فصل پیش رو است و دیگر به قضیه مسی نمی پردازیم.»

 

دیدگاه‌ها