کد خبر : 1707327 | 21 شهریور 1399 ساعت 16:55 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

سوارز در پروجا برای تست زبان ایتالیایی!

در اوج شایعات و گمانه زنی ها امروز نشریه گاتزتلا دلو اسپورت ادعایی جدید در مورد لوئیس سوارز مطرح کرد.

سوارز در پروجا برای تست زبان ایتالیایی!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در فهرست مازاد بارسا قرار دارد. ستاره شماره 9 آبی اناری ها که سومین گلزن برتر این باشگاه است، به چند دلیل فصل بعد جایی در این باشگاه نخواهد داشت ولی تا زمانی که کار انتقال او به تیمی دیگر رسمی نشده، همچنان با بارسلونا تمرین می کند و از روز اول تمرینات پیش فصل نیز حضوری کامل و حرفه ای در تمرینات داشته است.

 

 

1524804

 

 

این روزها شایعات مختلفی در مورد سوارز شنیده می شود. روز گذشته دپورتس کواترو ادعا کرد که سوارز قید یوونتوس را زده و قصد دارد راهی اتلتیکو شود. سپس تی وی س 3 کاتالونیا گزارش داد که با درخواست لیونل مسی، بارسلونا قصد دارد سوارز را برای فصل بعد حفظ کند.

در ایتالیا اما اطمینان دارند که توافق او با یوونتوس قطعی است و او پس از تست زبان ایتالیایی و موفقیت در آن، می تواند گذرنامه ایتالیایی را دریافت کرده و به عنوان بازیکن اروپایی برای یووه به میدان برود.

گاترتا دلو اسپورت امروز روی جلد خود خبری از سوارز کار کرده و نوشته است که او به یوونتوس نزدیک تر از همیشه است. این نزریه معتبر ادعا کرده است که سوارز پنجشنبه هفته بعد در شهر پروجا تست زبان ایتالیایی را پشت سر خواهد گذاشت.

این ادعا در حالی مطرح می شود که چند رسانه ایتالیایی دیگر از پیشنهاد 40 میلیون یورویی یووه برای آلوارو موراتا خبر داده اند!

 

 

1525753

دیدگاه‌ها