کد خبر : 1707474 | 22 شهریور 1399 ساعت 16:22 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی با نایکی

رسمی؛ نیمار شکار جدید کمپانی پوما

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی از این پس برای پوما تبلیغ خواهد کرد.

رسمی؛ نیمار شکار جدید کمپانی پوما

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که رسانه های فرانسوی خبر از پایان همکاری 13 ساله نیمار و کمپانی نایکی دادند. ستاره برزیلی که با نایکی تا 2022 قراردادی به ارزش 88 میلیون یورو داشت، پس از اینکه برای تمدید به توافق نرسید، با کمپانی پوما وارد مذاکره شد و طبق گزارش "اسپورته اینتراتیوو"، امروز رسما همکاری او با این کمپانی مشهور آلمانی شروع شد.

 

 

1526473

 

 

نیمار که سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و تبدیل به گران ترین فوتبالیست دنیا شد، حالا یک بار دیگر تغییر تیم داده اما این بار نایکی را به مقصد پوما ترک کرد.

 

کمپانی پوما اسپانسر تیم ملی ایتالیا و باشگاه های معروف میلان و منچسترسیتی است. از ستاره های بزرگ فوتبال که پوما را تبلیغ می کنند، می توان به آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا اشاره کرد اما از این پس نیمار بزرگترین فوتبالیستی است که با پوما همکاری خواهد کرد. همچنین پله و دیه گو مارادونا اسطوره های فوتبالی ای بودند که برای پوما تبلیغ می کردند.

 

نیمار هفتمین چهره ورزشی مشهور پر درآمد حال حاضر دنیاست و سال گذشته مجموع درآمد او 95.5 میلیون دلار تخمین زده شد. هنوز در مورد جزئیات مالی توافق او با پوما خبری منتشر نشده است.

 

 

1526484

دیدگاه‌ها