کد خبر : 1707511 | 22 شهریور 1399 ساعت 18:18 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نیازی به پادرمیانی نیست، او فقط خسته بود!

آخرین وضعیت استعفای بنا از زبان دبیر

رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد استعفایی از سوی بنا به دستش نرسیده و قرار نیست سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جدا شود.

آخرین وضعیت استعفای بنا از زبان دبیر

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روزی از انتشار اخبار مربوط به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی می‌گذرد، هنوز خبر جدیدی پیرامون این اتفاق اعلام نشده و گمانه‌زنی‌ها هم به اوج خود رسیده است.


برخی از نقش حمید سوریان برای تصمیم گیری در خصوص آینده محمد بنا خبر دادند؛ موضوعی که با واکنش دبیر هم مواجه شد.


علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی امروز با حضور در برنامه دایره طلایی درباره آخرین وضعیت استعفای بنا گفت: اول از همه درباره سوریان باید بگویم تمام اختیاراتی که من دارم را او هم دارد؛ هم در بخش مالی و هم فنی. حمید هر تصمیمی که بگیرد، حتما تصمیم من است. من تمام قد پشت او هستم. در بخش فنی که سوریان وسط آمده و باری را از روی دوش من برداشته است.


وی افزود: درباره بنا هم از هر دو بعد اخلاقی وفنی او را قبول دارم. او عاشق کارش است و من بدون تعارف نظرم را درباره‌اش می‌گویم. بنا به من پیام داد. البته از این پیام‌ها برای من زیاد می‌آید، اما دیدم این بار در فضای مجازی شلوغ شده. نمی‌دانم چطور این خبر از گروه مربیان بیرون آمده. من هم نمی توانستم دروغ بگویم و این مطلب را در تلویزیون گفتم. البته این پیام را استعفا نمی دانم. بنا اگر ناراحت باشد، باید به من بگوید. من این موضوع را روی خستگی او می گذارم و نیازی به پادرمیانی ندارد. بنا هر موقع دوست داشت ما درخدمتش هستیم. صحبت های دیگر نه در شان اوست و نه در شان فدراسیون.


رییس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که اختلاف نظر به خاطر موضوعات جلسه مربیان با سوریان بوده یا خیر، گفت: من از غلام محمدی پرسیدم اتفاقی در جلسه افتاده که گفت خیر. پیشنهاد دهنده اردوی 3، 4 روزه خود بنا بود. بحثی هم در جلسه رخ نداده. اگر بنا را پیدا کردید،‌از خودش بپرسید که ماجرا چه بوده.

دیدگاه‌ها