کد خبر : 1707595 | 23 شهریور 1399 ساعت 09:11 | 51K بازدید | 3 دیدگاه

دروازه بان ایرانی در آرزوی صعود به دسته سوم فوتبال آلمان 

دانیال داوری: غافلگیری بزرگ آرمینیابیلفد می شوم

دانیال داوری دروازه بانی که چهار بازی برای تیم ملی ایران انجام و در جام جهانی 2014 حضور پیدا کرد اکنون در تیمی در دسته چهارم فوتبال آلمان بازی می کند.

دانیال داوری: غافلگیری بزرگ آرمینیابیلفد می شوم 

به گزارش"ورزش سه" دانیال داوری دروازه بان 32 ایرانی-آلمانی اینروزها با تیم روت وایس اسن قصد دارد از لیگ منطقه ای غرب (رگیونالیگا وست) به لیگ دسته سوم فوتبال آلمان صعود کند. او اما اول باید خودش را برای بازی فردا(دوشنبه) برابر تیم سابقش آرمینیابیلفد در رقابت های جام حذفی آلمان آماده کند. دانیال داوری ملیت ایرانی-آلمانی-لهستانی دارد که در تیم هایی چون گراس هوپر سوئیس و آرمینیا بیلفد نیز بازی کرده است. او در سال 2013 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و در 4 مسابقه در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت. دانیال داوری یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2014 بود.
این دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت و گویی را با رالف دبات دبیرتحریریه ام اس پی دبلیو در آستانه این بازی انجام داده است که در زیر می خوانید:


فقط چند روز پس از شروع فصل در لیگ منطقه ای غرب با تیم سابقت آرمینیا بیلفد در دی اف بی پوکال دیدار می کنی. پیش بینی ات راجع به این بازی چقدر رویاپردازانه است؟
-خیلی زیاد. دی اف بی پوکال یک رقابت خاص است. بازی مرگ و زندگی است و همین موضوع پیش بینی را سخت و هیجان را بالا می برد. 

 

1526600


از آخرین دیدار دو تیم که چهارپیش انجام شد و تو در آرمینیا بازی می کردی خاطره ای داری؟
من آن بازی را از روی نیمکت تماشا کردم و به یاد دارم که این یک بازی بسیار نزدیک و البته با پایان خوش برای آرمینیا بود. در آن زمان فشار زیادی روی ما بود که باید به عنوان یک باشگاه با کلاس بالاتر بازی را ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. وقتی در ضربات پنالتی برنده شدیم توانستیم نفس راحتی بکشیم. این بار هم شرایط همانطور است. آرمینیا حتی یک رده بالاتر از آن زمان بازی می کند. اما این بار من آن طرف هستم و امیدوارم یک غافلگیری بزرگ برایشان رقم بزنم.


اگر بازی به پنالتی کشیده شود آیا برنامه خاصی داری؟
مهم این است که برنده بازی شویم و صادقانه بگویم برایم فرقی ندارد چگونه این اتفاق می افتد. اگر در همان 90 دقیقه برنده شویم که چه بهتر.

 

1526601

دیدگاه‌ها