کد خبر : 1707663 | 23 شهریور 1399 ساعت 15:18 | 159.7K بازدید | 7 دیدگاه

رئال مادرید روی ابرها

سکته امباپه به الخلیفی؛ خداحافظ پاری سن ژرمن

کیلیان امباپه در ملاقات با ناصر الخلیفی به وی اطلاع داد که از پی اس جی جدا خواهد شد.

سکته امباپه به الخلیفی؛ خداحافظ پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ستاره 21 ساله پی اس جی درخواست جدایی از این باشگاه را داده است. این خبری است که امروز نشریه تایمز منتشر کرد و به سرعت نیز در میان رسانه های ورزشی اروپا بازتاب پیدا کرد.

طبق این گزارش، اخیرا امباپه به همراه وکلایش با ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی ملاقات داشته و به وی گفته است که فصل 21-2020 آخرین فصلی است که او برای باشگاه بازی خواهد کرد. امباپه تاکید کرده است که قصد تمدید قرارداد ندارد و از الخلیفی خواسته تا تابستان بعد مانع جدایی اش نشود و مسیر برای جدایی اش را هموار کند.

 

 

1526703

 

 

 

امباپه تابستان 2017 بود که از موناکو به صورت قرضی با بند خرید 180 میلیون یورویی به پی اس جی پیوست. او در آن مقطع از رئال مادرید نیز پیشنهادی جدی داشت و حتی خبر توافق او با باشگاه مادریدی زودتر منتشر شد اما در نهایت رئال حاضر نشد دستمزد 14 میلیون یورویی درخواستی او را قبول کند و در نهایت امباپه به پی اس جی ملحق شد.

این اتقاق اما باعث دلسردی رئال نشده و آنها در یکی دو سال گذشته نیز تلاش هایی برای جذب امباپه داشته اند اما در این راه همیشه بر یک اصل معتقد بودند و آن هم مذاکرات شفاف با پی اس جی بود. رابطه دو باشگاه فوق العاده است و سران رئال به همین دلیل مذاکرات پشت پرده و مخفیانه با امباپهنداشته اند با این حال ستاره فرانسوی بارها از علاقه اش به رئال و به خصوص زین الدین زیدان حرف زده است و گفته می شود بین دو طرف توافق شفاهی صورت گرفته است.

 

 

1500297

 

 

رئال تابستان امسال هیچ خریدی انجام نداده و تنها به فروش بازیکن و ایجاد توازن مالی فکر می کند. آنها در انتظار بهبود اوضاع اقتصادی هستند و امیدوارند شرایط در تابستان 2021 برای حمله همه جانبه به امباپه مهیا شود.

 

طبق ادعای تایمز نیز رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب امباپه خواهد داشت چرا که خود بازیکن پیوستن به باشگاه مادریدی را در اولویت قرار داده اما سه باشگاه لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز علاقه مند به جذب امباپه هستند و با رئال رقابتی سخت را خواهند داشت.

طبق این گزارش، بارسا هم در صورت جدایی مسی در تابستان 2021، روی امباپه به عنوان جانشین فوق ستاره آرژانتینی فکر می کند و به این ترتیب تابستان 2021 باید شاهد نبردی جانانه برای جذب امباپه باشیم.

 

 

1522182

 

 

امباپه اخیرا در یک مصاحبه تایید کرد که یک سال دیگر نیز در پی اس جی می ماند اما حاضر نشد در مورد تمدید قراردادش صحبت کند. امباپه تنها به این اکتفا کرد که یک سال دیگر می ماند و سپس باید ببیند شرایط چگونه خواهد بود. قرارداد او با پی اس جی تا 2022 اعتبار دارد.

 

دیدگاه‌ها