کد خبر : 1707692 | 23 شهریور 1399 ساعت 16:47 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

حسین ابراهیمی، چهارمین خرید ذوبی‌ها

هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی رسما به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم بدون تردید حسین ابراهیمی بود؛ هافبک شمالی و جنگنده که توانست در کنار بازیکنانی چون صادق صادقی و علیرضا علیزاده خط میانی قدرتمندی را برای نفت بسازد و نمایش‌های قابل قبولی را هم در این تیم داشت. اما مشکلات مالی فراوان نفت MIS باعث شد تا برای لیگ بیستم ابراهیمی تصمیم به جدایی بگیرد و او امروز با مدیران ذوب آهن به توافق نهایی دست پیدا کرد تا در لیگ آینده در اصفهان توپ بزند.

 

ابراهیمی سابقه بازی در تیم‌های پگاه گیلان، داماش گیلان، ملوان بندرانزلی، نفت تهران، فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت را در کارنامه خود دارد؛ پیش از این ذوب آهن شهاب گردان، محمد قریشی و میلاد جهانی را در بازار نقل و انتقالات تابستانه به خدمت گرفته بود.

 

1526742

 

 

همچنین نفت مسجدسلیمان نیز در بازار نقل و انتقالات تابستانه و در حالی‌که هنوز سکان‌دار بعدی نیمکت این تیم در لیگ بیستم مشخص نیست، ستاره‌های خط هافبک خود را از دست داده است و هیچ جایگزینی را هم برای آن‌ها جذب نکرده است؛ تاکنون جدایی حسین ابراهیمی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، احمد الجبوری، سعید کریمی و عماد میرجوان از جمع نفتی‌ها قطعی شده است.

دیدگاه‌ها