کد خبر : 1707702 | 23 شهریور 1399 ساعت 17:32 | 155.7K بازدید | 4 دیدگاه

بلوگرانا و یک ناکامی دیگر؛

اولین سیلی به صورت سرمربی جدید بارسلونا! (عکس)

جینی واینالدوم، هافبک هلندی بعد از ملاقات با یورگن کلوپ از انتقال به بارسلونا منصرف شده و در آنفیلد باقی خواهد ماند.

اولین سیلی به صورت سرمربی جدید بارسلونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد به جینی واینالدوم ، هافبک هلندی لیورپول علاقمند است و او تبدیل به هدف اول تابستانی بارسلونا شد، اما به نظر می رسد این انتقال منتفی شده باشد.

 

1521045

 

علیرغم شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال واینالدوم به بارسلونا شنیده شده، به نظر می رسد همه چیز نشان می دهد که هافبک هلندی در لیورپول باقی خواهد ماند و طبق ادعای نشریه موندو دیپورتیوو، او منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد برای ادامه حضور در آنفیلد است.

 

جینی واینالدوم پس از حضور در اردی تیم ملی هلند با یورگن کلوپ دیدار کرد و به نظر می رسد نتیجه این قرار ملاقات بسیار مثبت بوده، زیرا سرمربی لیورپول در اولین بازی لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد، 90 دقیقه به واینالدوم میدان داد و شراط حاکی از آن است خود این بازیکن نیز دیگر علاقه ای به جدایی ندارد. البته در طی چند روز آینده مشخص می شود آینده هافبک 29 سله و هلندی کجا رقم خواهد خورد، اما در حال حاضر شرایط موید آن است که وینالدوم در لیورپول باقی خواهد ماند و به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی می دهد.

 

کومان در رختکن تیم ملی هلند سابقه کار کردن با واینالدوم را در کارنامه داشت، اما این اتفاق در نوکمپ رقم نخواهد خورد. بارسلونا در سالهای اخیر در جذب بسیاری از اهداف نقل و انتقالاتی خود از جمله نیمار، مارکو وراتی، لائوتارو مارتینز و ... ناموفق بوده و به نظر می رسد این بار این اتفاق در مورد واینالدوم رخ داده است.

 

1526750

دیدگاه‌ها