کد خبر : 1707703 | 23 شهریور 1399 ساعت 17:47 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای منابع ایتالیایی

یووه تسلیم شد؛ جذب سوارز غیرممکن است

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس انتقال لوئیس سوارز به باشگاه تورینی را عملا غیرممکن می داند.

یووه تسلیم شد؛ جذب سوارز غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر برخی نشریات معتبر خبر از توافق لوئیس سوارز با یوونتوس برای انتقالی 13 میلیون یورویی به علاوه 3 میلیون پاداش دادند. برخی دیگر اعلام کردند او قید یوونتوس را زده و در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است. منابعی هم خبر از ماندنی شدن احتمالی او در بارسا دادند که دیروز و با عدم حضور در فهرست آبی اناری ها برای بازی دوستانه مقابل ناستیچ، این قضیه عملا منتفی به نظر می رسد.

 

 

1526693

 

 

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که سوارز نه مذاکرات فسخش با بارسا و نه مذاکراتش با باشگاه های خواهان خود را خیلی جدی پیگیری نمی کند تا برای خود زمان بخرد. او هیچ تمایلی برای ترک بارسا ندارد و امیدوارد بتواند رضایت رونالد کومان برای ماندنی شدن را جلب کند.

روزهای اخیر در ایتالیا  اما اصرار دارند که سوارز پنجشنبه در پروجا تست زبان ایتالیایی خواهد داد تا بتواند با کسب گذرنامه اروپایی با یووه قرارداد ببندد.

 

 

1524962

 

 

در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در گفت و گو با چند همتای ایتالیایی خود گفته است که جذب لوئیس سوارز عملا غیرممکن است و آنها قید ستاره بارسا را زده اند.

همچنین گفته می شود در یوونتوس بر سر این قضیه دودستگی وجود دارد. پاراتیچی خواهان جذب ادین ژکو یا آرکادیوژ میلیک و حتی اولیویه ژیرو به عنوان مهاجم شماره 9 است ولی پاول ندود مدیر اجرایی باشگاه روی سوارز نظر مثبت دارد و حتی شخصا با او مذاکره کرده است.

 

دیدگاه‌ها