کد خبر : 1707711 | 23 شهریور 1399 ساعت 17:59 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایتالیایی در فهرست خرید میلان (عکس)

فیورنتینا آماده فروش فدریکو کیه زا، وینگر جوان و ایتالیایی خود به باشگاه میلان در روزهای پیش رو است.


به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی به احتمال انجام یک معامله بزرگ بین میلان و فیورنتینا پرداخت. روسونری به دنبال یک مدافع میانی برای تقویت ترکیب استفانو پیولی است و اخباری در مورد تمایل آنها به جذب نیکولا میلنکوویچ مدافع فیورنتینا شنیده شده است، اما ویولا تمایلی به فروش این بازیکن ندارد و حالا بحث انتقال فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا به میلان مطرح شده است.

 

اگرچه تا چندی قبل کمیسو، مالک تمول و آمریکایی فیورنتینا تاکید داشت فدریکو کیه زا به هیچ وجه فروشی نیست، اما مشکلات مالی اخیر ممکن است نظر این باشگاه را تغییر دهد و اگرچه فیورنتینا رقم 60 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن تعیین کرده، اما در نهایت ممکن است فدریکو کیه زا با 40 میلیون یورو نیز راهی میلان شود.

 

استفانو پیولی در زمان در دست داشتن هدایت فیورنتینا با فدریکو کیه زا کار کرده و به حضور این بازیکن در رختکن تیمش علاقمند است. کیه زا می تواند زوج مناسبی برای زلاتان در ترکیب خط حمله میلان باشد و انتقال او دور از ذهن نیست. پیش از این نام تیم هایی چون منچستریونایتد، یوونتوس و اینتر نیز به عنوان مشتریان فدریکو کیه زا مطح شده بود، اما در این شرایط مالی احتمال انتقال این بازیکن برای آنها وجود ندارد.

 

1526756

دیدگاه‌ها