کد خبر : 1707719 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:22 | 91.2K بازدید | 6 دیدگاه

آغاز مذاکره آبی‌ها با مهدی‌پور و باشگاه اصفهانی

هافبک ذوب‌آهن، جایگزین احتمالی کریمی در استقلال

مسئولان استقلال مذاکرات خود را با باشگاه ذوب‌آهن برای جذب هافبک این تیم آغاز کرده‌اند.

هافبک ذوب‌آهن، جایگزین احتمالی کریمی در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و حواشی پرتعدادی که بر سر تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال مطرح شد، این ستاره تاثیرگذار امروز در گفت و گو با خبرنگار ما صراحتا اعلام کرد که علاقه مند است فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند و در استقلال نمی‌ماند.


از این رو مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا یک هافبک وسط خوب را به جای کریمی جذب کنند و چند گزینه را نیز زیر نظر گرفتند. در این باره گفته می‌شود گزینه اصلی آبی ها برای تقویت خط هافبک خود مهدی مهدی‌پور هافبک وسط ذوب‌آهن اصفهان است.


این بازیکن جوان و تاثیرگذار که سابقه بازی در تراکتور را نیز دارد و طی سال های گذشته یکی از بازیکنان موثر ذوب‌آهن بوده در قرارداد این باشگاه اصفهانی است و اگر بخواهد جدا شود باید رضایت باشگاهش جلب شود.


از این رو مدیران استقلال قصد دارند با ذوبی‌ها برای جذب مهدی‌پور وارد مذاکره شوند تا این بازیکن جوان و باتجربه را به عنوان جایگزین علی کریمی به خدمت بگیرند.


دیگر گزینه آبی ها برای تقویت خط هافبک خود مهدی کیانی کاپیتان سپاهان است که البته با توجه به حضور این بازیکن باتجربه در اردوی طلایی پوشان برای لیگ قهرمانان و اعلام نیاز محرم نویدکیا بعید است استقلالی‌ها بتوانند او را به خدمت بگیرند.


باید دید مذاکرات استقلال با ذوب آهن و سپاهان چطور پیش می‌رود و در نهایت برای جذب مهدی‌پور یا کیانی به توافق می‌رسند یا خیر.

دیدگاه‌ها