کد خبر : 1707728 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:54 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

لائوتارو- بارسلونا؛ هنوز غیرممکن نیست!

هنوز هم احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و 22 ساله اینتر به بارسلونا منتفی نشده است.

لائوتارو- بارسلونا؛ هنوز غیرممکن نیست!


به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر بارها شاهد انتشار اخباری در مورد تمایل بارسلونا به خرید لائوتارو مارتینز بودیم و گرچه به نظر می رسید این انتقال در تابستان امسال نهایی شود، اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث بحران بلوگرانا و منتفی شده آن شد. اما امروز توتواسپورت در گزارشی مدعی شد آینده لائوتارو مارتینز در جلسه ای که به زودی میان مدیر برنامه او و سران اینتر برگزار می شود، روشن خواهد شد.

 

1526285

 

قرار بود ابتدا طرفین روز جمعه با هم دیدار کنند، اما این قرار ملاقات به فردا موکول شده و اینتر امیدوار به جلب رضایت مدیر برنامه لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد است. در واقع مدیران باشگاه ایتالیایی متوجه موضع این بازیکن در جلسه فردا خواهند شد. اگر لائوتارو مارتینز به تمدید قرارداد واکنش مثبت نشان دهد، قرارداد او تا سال 2025 تمدید شده و حقوقش نیز به مبلغ شش میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

 

اما در صورت مقاومت در مورد تمدید، دیگر موضع لائوتارو مارتینز مشخص می شود و باشگاه ایتالیایی در انتظار بارسلونا و پیشنهاد قطعی آنها در روزهای پیش رو می مانند. بارسا هنوز هم در حال بررسی کردن شرایط انتقال لائوتارو مارتینز در تابستان امسال است و اگرچه اخبار کمرنگ شده، اما هنوز هم ممکن است او طی هفته های آتی لباس بارسلونا را بر تن کند و این انتقال سرانجام نهایی شود.

دیدگاه‌ها