کد خبر : 1707741 | 23 شهریور 1399 ساعت 19:52 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

وینگر برزیلی یوونتوس در لیست فروش

با توجه به مصدومیت های متوالی، یوونتوس دیگر علاقه ای به حفظ داگلاس کاستا، وینگر بریزیلی خود برای فصل بعد ندارد.

وینگر برزیلی یوونتوس در لیست فروش

 

به گزارش "ورزش سه"، ورود آندره پیرلو به منزله تغییراتی احتمالی در ترکیب یوونتوس خواهد بود و سایت گل مدعی شد نام داگلاس کاستا، وینگر برزیلی نیز در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته است. داگلاس کاستا در این سالها بازی های زیادی را به علت آسیب یدگی از دست داده و بیانکونری دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد.

 

1526800

 

به نظر می رسد منچستریونایتد که در گذشته نیز برای خرید داگلاس کاستا وارد عمل شده بود، از شانس مناسبی برای انتقال او برخوردار است. داگلاس کاستا در اواخر فصل نیز دچار مصدومیت شد و نتوانست در بازی های پایانی تیمش را یاری کند، همچنین خبری از او در دیدارهای ابتدایی فصل جدید نیز به همین علت نخواهد بود. داگلاس کاستا در فصل جاری 29 بار برای یوونتوس به میدان رفت و با ارسال هفت پاس گل و زدن سه گل، کارنامه ای متوسط از خود بر جای گذاشت.

 

البته تردید اصلی منچستریونایتد برای خرید داگلاس کاستا نیز همین وضعیت سلامتی اوست. البته برخی تیم هایی اماراتی نیز برای خرید این بازیکن 29 ساله وارد عمل شده اند و ممکن است فصل بعد شاهد حضور داگلاس کاستا در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. به هر حال آندره پیرلو تمایل چندانی به حفظ این بازیکن ندارد و شانس جدایی داگلاس کاستا از یوونتوس بالاست.

دیدگاه‌ها