کد خبر : 1707757 | 23 شهریور 1399 ساعت 21:09 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

مکالمه من و آنالیزور و رحمان رضایی را دارم

ابراهیمی: رضایی با مدیران ذوب مشکل دارد و به من چه!

یکی از اتفاقات عجیب نقل و انتقالات امروز مربوط به جذب حسین ابراهیمی توسط ذوب آهن بود که واکنش عجیب رحمان رضایی را در پی داشت.

ابراهیمی: رضایی با مدیران ذوب مشکل دارد و به من چه!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حسین ابراهیمی با ذوب آهن قرارداد خود را به امضا رساند، لحظاتی بعد رحمان رضایی به عنوان سرمربی این تیم در گفتگویی مدعی شد که به این بازیکن نیاز ندارد و طبق خواسته او جذب نشده است!

 

اتفاقی عجیب که البته اکنون با واکنش حسین ابراهیمی همراه شده است. هافبک تاثیرگذار فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در اینباره می‌گوید: نمی‌دانم دلیل این صحبت‌ها چیست اما ابتدا این آنالیزور آقای رضایی بود که با من تماس گرفتند و اعلام کردند که او خواهان جذب بنده هستند. بعد هم با ایشان صحبت کردیم و در ادامه روی مبلغ قرارداد اعلام کردند که باید کمی تعادل صورت گیرد و مبلغ پایین‌تر بیاید که من گفتم مشکلی نیست و در مذاکره نهایی آن را حل خواهیم کردیم. الان نمی‌دانم چطور به این شکل می‌گویند مرا نمی‌خواهند.

 

 

1526822
این ایمیلی است که حسین ابراهیمی مدعی است که مشخص می‌کند رحمان رضایی به دنبال جذب وی بوده و مذاکرات صورت گرفته و تنها بر سر مبلغ قرارداد به مشکل برخورده اند.

 

 

وی ادامه داد: این ایمیلی است که به باشگاه ارسال شده و در آن مشخص است که مذاکره صورت گرفته و تنها مشکل بر سر مبلغ قرارداد بوده که در ادامه در مذاکرات به نتیجه رسیده بودیم. حالا که بین سرمربی و مدیر مشکل وجود دارد چرا باید من را این وسط خراب کنند؟ ادعایی ندارم اما طی این سال‌ها زیر نظر هر مربی‌ای که کار کردم کیفیت خودم را نشان داده‌ام و بازیکن کم تجربه و کوچکی نیستم که به این شکل رفتار شود و با من بازی شود. مشکلی اگر داخلی بین خودشان وجود دارد بهتر است بین خودشان حل کنند نه به این شکل مرا وسط قرار دهند و این شکلی به دنبال تخریب من باشند. هنوز تماس و مکالمه‌ای که بین من و آنالیزور و سپس آقای رضایی انجام شده و ایشان اعلام نیاز کردند و تنها روی مبلغ به من گفتند پایین‌تر توافق کن وجود دارد و الان به چه دلیل این حرف‌ها را می‌زنند؟

 

ابراهیمی در پایان گفت: من مشکلی ندارم و خوشبختانه التماس کسی را نمی‌کنم و خدا لطف کرده و پیشنهاد هم دارم و همین الان هم اگر ذوب آهن مایل به ادامه کار نباشد مشکلی ندارم و جدا می‌شوم و با دریافت خسارت قراردادم را فسخ خواهم کرد.

دیدگاه‌ها