کد خبر : 1707765 | 23 شهریور 1399 ساعت 21:53 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

ویرژیل فن دایک و یک آمار عجیب در لیگ برتر انگلیس

ویرژیل فن دایک، روی گل دوم لیدزیونایتد در بازی دیشب اشتباه عجیبی انجام داد و مقصر اصلی بود.

ویرژیل فن دایک و یک آمار عجیب در لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس شب گذشته در اولین هفته مسابقات مقابل تیم تازه صعود کرده لیدز یونایتد قرار گرفت و در نهایت موفق شد به سختی و با نتیجه پرگل 4-3 از سد حریف خود عبور کند.

 

با این حال یک مسئله نگران کننده در عملکرد شاگردان یورگن کلوپ مشاهده می شد. خط دفاعی لیورپول در بازی دیشب مانند چند مسابقه پایانی فصل گذشته بسیار متزلزل نشان داد و نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.

 

یکی از بازیکنانی که مقابل لیدز یونایتد نتوانست عملکرد همیشگی خود را ارائه دهد، مدافع هلندی یعنی ویرژیل فن دایک بود. با وجود اینکه او یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند اما روی گل دوم تیم حریف اشتباه عجیب و غریبی انجام داد؛ موضوعی که باعث شد یک گل راحت تقدیم به لیدز شود.

 

 

1526641

 

 

با وجود این که فن دایک طی فصول اخیر خود را در حد و اندازه‌های یکی از بهترین مدافعان دنیا نشان داده و حتی تا آستانه کسب توپ طلای 2019 نیز پیش رفت اما یک آمار عجیب را به نام خود به ثبت رسانده است. از فصل 19-2018 تا به اینجا هیچ بازیکنی(به جز دروازه‌بان ها) به اندازه مدافع هلندی خطای منجر به گل ارائه نداده است؛ موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها