کد خبر : 1707773 | 23 شهریور 1399 ساعت 22:22 | 81.4K بازدید | 1 دیدگاه

موضع زودهنگام بارسا در رابطه با جذب کیلیان امباپه!

اسپورت مدعی شد که بارسلونا هیچ علاقه‌ای به جذب کیلیان امباپه ندارد و به این موضوع فکر نخواهد کرد.

موضع زودهنگام بارسا در رابطه با جذب کیلیان امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه تابستان 2017 بود که از موناکو به صورت قرضی با بند خرید 180 میلیون یورویی به PSG پیوست. او در آن مقطع از رئال مادرید نیز پیشنهادی جدی داشت و حتی خبر توافق او با باشگاه مادریدی زودتر منتشر شد اما در نهایت رئال حاضر نشد دستمزد 14 میلیون یورویی درخواستی او را قبول کند و در نهایت امباپه به جمع پاریسی ها ملحق شد.

 

فوق ستاره فرانسوی تا سال 2022 باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. این در حالی است که ساعاتی پیش نشریه تایمز انگلیس در گزارش جنجالی مدعی شد که امباپه با پیشنهاد تمدید قرارداد سران PSG مخالفت کرده و در آینده به دنبال یک ماجراجویی جدید است.

 

 

1520867

 

 

از طرفی به طور قطع پاری‌سن‌ژرمن نیز نمی‌خواهد این ستاره خود که مبلغ هنگفتی برایش هزینه کرده را به شکل رایگان از دست بدهد و از همین رو ممکن است آن ها در تابستان 2021 راضی به فروش امباپه شوند.

 

همچنین تایمز در گزارش خود پیرامون این موضوع مدعی شده بود که علاوه بر رئال مادرید بارسلونا نیز به جذب امباپه فکر خواهد کرد اما حالا اسپورت ادعای دیگری را مطرح کرده و می گوید بلوگرانا از همین حالا موضع خود را در این‌باره مشخص کرده و تمایلی به جذب امباپه ندارد.
اسپورت همچنین از تیم‌های رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول به عنوان مهم ترین مشتریان ستاره فرانسوی یاد کرده است.

دیدگاه‌ها