کد خبر : 1707789 | 24 شهریور 1399 ساعت 00:29 | 61.4K بازدید | 2 دیدگاه

رابونای ممد نوازی به یاد جوانی (عکس)

ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال همچنان خود را در آمادگی حفظ کرده است و به یاد سالهای بازی خود، حرکات نمایشی را انجام می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه" پس از جدایی استفان کوزین و منتفی شدن حضور وی در دوحه قطر در کنار تیم شهر خودرو، آن‌هم در شرایطی که نام وی به عنوان سرمربی در لیست شهر خودرویی‌ها قرار گرفته بود، حالا محمد نوازی و علی سامره نقش کلیدی را در کادرفنی مهدی رحمتی ایفا می‌کنند؛ به ویژه نوازی که حالا به سخنگوی کادرفنی شهر خودرو نیز بدل شده و در کنفرانس پیش از مسابقه هم شرکت کرد.

 

نوازی که در دوران بازی خود به سانترهای تکنیکی و به شکل رابونا چشم‌های بسیاری را به بازی‌های خود می‌دوخت، حالا در تمرین شهر خودرو نشان می‌دهد همچنان آمادگی گذشته را دارد و با حرکات تکنیکی خود بازیکنان تیم مشهدی را به وجد می‌آورد؛ او امشب در بخشی از تمرین شهر خودرویی‌ها، پشت ضربه پنالتی ایستاد و به شکل رابونایی پنالتی خود را به سوی دروازه شهر خودرو نواخت تا این‌چنین تکنیک و آمادگی خود را به رخ بکشد.

 

1526881

 

ستاره سابق استقلال امیدوار است تا بتواند در کادری تماماً استقلالی در تیم شهر خودرو به موفقیت برسد و بتواند روزهای خوبی را در کسوت مربی در لیگ برتر فوتبال ایران و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها