کد خبر : 1707792 | 24 شهریور 1399 ساعت 00:42 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

هشت غایب الهلال در شروع لیگ قهرمانان آسیا در قطر

تیم الهلال عربستان شناسایی یک مورد جدید کرونا را نیز در این تیم تایید کرد.

هشت غایب الهلال در شروع لیگ قهرمانان آسیا در قطر

به گزارش ورزش سه، در اتفاقی عجیب بخشی از بازیکنان و اعضای تیم الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و همین موضوع روی وضعیت این تیم تاثیر گذاشته است. آن ها که فردا در مقابل پاختاکور قرار خواهند گرفت، پیش‌تر با ابتلای محمد البریک، سلمان الفرج، محمد الواکد ،صالح الشهری، حمد العبدان و سعود کریری مواجه بودند و حالا گزارش های جدیدی از وضعیتشان منتشر شده است.

 

ابتدا ساعتی پیش برخی منابع خبر دادند که تست نواف العابد مثبت شده و دقایقی قبل نیز باشگاه ارلهال با صدور اطلاعیه ای رسمی این موضوع را تایید کرد تا هفتمین مورد کرونا هم در تیم آبی پوش ریاض شناسایی شود.

 

 

1526890

 

 

الهلال دو بازی حساس با تیم هم امتیاز پاختاکور خواهد داشت که به نوعی تکلیف سرگروهی را مشخص خواهد کرد. از طرف دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که برای تعویق با لغو بازی ها باید دستکم ۱۰ مورد کرونا در یک تیم وجود داشته باشد.

 

نکته خطرناک این که نواف العابد در تمام تمرینات الهلال حضور داشته و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرده است. او هافبک تاثیرگذار تیم الهلال به شمار می‌رود که از سال ۲۰۰۸ پیراهن این تیم را برتن کرده و غیبتش میتواند در روند تیمی آبی ها تاثیر بگذارد.

 

1526889

دیدگاه‌ها