کد خبر : 1707796 | 24 شهریور 1399 ساعت 01:07 | 76K بازدید | 5 دیدگاه

وکیل برانکو: فیفا را از بازی شرورانه مطلع کردیم!

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ هرگونه فرصت به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو را تکذیب کرد.

وکیل برانکو: فیفا را از بازی شرورانه مطلع کردیم!

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از دو سال و نیم به مطالیات خود نرسیده و حالا پرسپولیسی ها درخواست مهلت یک ماهه برای پرداخت حقوق او را کرده‌اند.  در شرایطی که چند روز پیش وکیل برانکو اعلام کرد پاسخی به این نامه داده نشده اما شب گذشته رغبتی صحبت هایی تازه را انجام داد.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس و عضو ارشد تیم نقل و انتقالاتی سرخ ها گفت: طی صحبت‌هایی که با برانکو داشتیم توافق کردیم تا دو سه هفته آینده دیگر به ما وقت بدهد،سه پرونده دستیاران برانکو به طور کامل بسته شده است،طی دو سه هفته آینده طلب برانکو پرداخت می‌شود، منابع مالی برای پرداخت پول برانکو تهیه شده و فقط منتظر وصول آن هستیم تا چند روز کارهای اداری آن‌ها طول می‌کشد.

 

حالا چند ساعت بعد از این صحبت ها وکیل برانکو با تکذیب این مهلت به پرسپولیس، در گفتگو ایسنا عنوان کرده: پرسپولیس یک نفر را به عمان فرستاده تا با برانکو در آنجا صحبت کند و از او فرصت ٣٠ روزه‌  بخواهد. در آن جلسه برانکو گفت که این امکان وجود ندارد که فرصت ٣٠ روزه جدیدی به پرسپولیس بدهد زیرا ما در ۱۱ سپتامبر نامه ای به فیفا ارسال کردیم و گفتیم که باشگاه هیچگونه پرداختی نداشته و بنابراین درخواست اعمال مجازات‌ها را دادیم.

 

وی افزود: با این وجود آن شخص به باشگاه اطلاع داد که برانکو موافقت کرده فرصت ٣٠ روزه بدهد و باشگاه هم امروز نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده و گفته است که برانکو با دادن فرصت ٣٠ روزه موافقت کرده است. این موضوع کذب است. برانکو از این دروغگویی و اعمال نفوذ باشگاه بسیار ناراحت است و به من دستور داد که این بازی شرورانه را به فیفا اطلاع دهم.

دیدگاه‌ها