کد خبر : 1707804 | 24 شهریور 1399 ساعت 08:44 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

جدال ۳ مربی رکورددار فوتسال برای کسب قهرمانی

با حضور رضا لک روی نیمکت تیم کراپ الوند، سه ضلعی مربیان رکورددار در لیگ برتر فوتسال شکل گرفت.

جدال ۳ مربی رکورددار فوتسال برای کسب قهرمانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حالی که از حمید بی غم به عنوان سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده فوتسال کراپ الوند یاد می‌شد دیروز (شنبه) رضا لک مربی مطرح فوتسال ایران هدایت این تیم را برعهده گرفت تا کراپی‌ها با این مربی خیز بلندی به سمت مدعی شدن و حتی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بردارند.

 

با حضور رضا لک در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شاهد رقابت سه مربی رکورددار در این فصل خواهیم بود. رضا لک، علی افضل و وحید شمسایی سه مربی‌ای هستند که با سه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال رکورددار هستند و در این فصل هدایت سه تیم مدعی را بر عهده دارند. وحید شمسایی روی نیمکت گیتی پسند می‌نشیند، علی افضل مس سونگون را هدایت می کند و رضا لک در تیم تازه وارد اما مدعی کراپ مربیگری خواهد کرد.

قطعا در کنار جذابیت و رقابت این تیم‌ها، جدال این سه مربی برای رسیدن به رکورد چهارمین قهرمانی جالب توجه خواهد بود. با توجه به اینکه شانس قهرمانی این سه تیم بیش از سایر تیم هاست احتمالا اگر عمر حضور این مربیان تا پایان فصل روی نیمکت تیم‌ها دوام یابد یکی از این سه مربی در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتسال پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها