کد خبر : 1707807 | 24 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی مارسی: دی‌ماریا آب دهان پرتاب کرد!

آندره ویلاس بواس سرمربی مارسی بعد از بازی جنجالی تیمش مقابل PSG که به جنجال کشیده شد می گوید دی‌ماریا بازیکن حریف در درگیری‌ها به سمت یک بازیکن مارسی آب دهان پرتاب کرده.

سرمربی مارسی: دی‌ماریا آب دهان پرتاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و مارسی دو غول فوتبال فرانسه دیشب در دومین بازی فصل جدید لوشامپیونا در پاریس به مصاف هم رفتند تا اولین دیدار موسوم به لوکلاسیک فصل را برگزار کنند. بازی در نهایت با پیروزی 1-0 مارسی به پیروزی رسید اما در دقایق پایانی بازیکنان دو تیم درگیر شدند و پنج بازیکن دو تیم اخراج شدند تا مسابقه دو تیم جنجالی ترین بازی فصل جدید لقب بگیرد.

 

در بازی‌ای که نیمار یکی از بازیکنان مارسی را به توهین نژادپرستی به خود متهم کرد، آندره ویلاس بواس سرمربی مارسی هم مدعی شد آنخل دی ماریا بازیکن PSG به سمت یکی از بازیکنانش آب دهان پرتاب کرده است.

 

1526911

 

نیمار وقتی به دلیل ضربه زدن با مشت به پشت سر آلوارو از زمین اخراج شد مدعی بود بازیکن مارسی به او توهین نژادپرستانه کرده. اما ویلاس بواس در پایان بازی گفت آلوارو پیشتر با حرکت زشت دی ماریا روبرو شده که به سمت او آب دهان پرتاب کرده و معتقد است آلوارو دست به چنین کاری نزده و به نیمار توهین نژادپرستی نکرده. البته او گفت اگر چنین اتفاقی افتاده باشد باید بررسی شود چرا که موضوعی جدی است.

 

1526913

 

سرمربی مارسی در پایان بازی درباره ادعای نیمار گفت: " نمی دانم. امیدوارم اتفاق نیفتاده باشد. در فوتبال نباید نژادپرستی وجود داشته باشد. اگر اتفاق افتاده باشد خطایی جدی است ولی من فکر نمی کنم اتفاق افتاده باشد. قبل از آن ما شاهد بودیم که دی ماریا به سمت آلوارو آب دهان پرتاب کرد. اینها مسائلی است که نباید در دنیای فوتبال جایی داشته باشد. امیدوارم در این بازی تاریخی هیچ لکه سیاهی باقی نماند".

 

 

دیدگاه‌ها