کد خبر : 1707808 | 24 شهریور 1399 ساعت 09:45 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر امسال می خواهد بالای جدولی باشد

میری: با قلعه نویی یکی از مدعیان هستیم

گل گهر که خیلی کم سر و صدا در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کرده در یکی از اولین خریدهایش هافبک دفاعی نساجی را به خدمت گرفت.

میری: با قلعه نویی یکی از مدعیان هستیم

به گزارش" ورزش سه" محمدمیری در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر تبدیل به یکی از پرخبرترین بازیکنان شد. دو گل زیبای او که از راه دور و با شوت هایی محکم به استقلال و سپاهان زده شد ، روزها در فضای رسانه ای و مجازی مورد توجه قرار گرفته و به اشتراک گذاشته می شد هرچند خودش معتقد است که این گل ها فقط باعث شد بیشتر شناخته شود چرا که پیش از آن هم عملکرد خوبی داشته است:" درست است که با زدن این دو گل به سرزبان ها افتادم و خیلی بیشتر شناخته شدم اما فکر می کنم در حق فوتبالم تا قبل از آن کم لطفی می شد. کسانی که بازی های من را دنبال می کردند حتما دیده اند که عملکرد خوبی برای تیمم داشتم اما خب در فوتبال برای اینکه بیشتر دیده شوی باید گل بزنی."


این بازیکن 30 ساله اهل رشت از نظر سبک و استیل بازی از نسل هافبک دفاعی های کلاسیک است؛ بازیکنی که تمایل به اضافه شدن به خط جلو را دارد، شوتزن است و می تواند بازیسازی کند و بازی اش شباهت زیادی به هافبک های نسل گذشته فوتبال گیلان مثل مازیار زارع دارد.  هرچه هست میری آنقدر در فصل گذشته خوب کار کرده که نظر یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال ایران را جلب کند. قلعه نویی که خودش یک هافبک درجه یک بوده همیشه در تیمهایش بهترین ها را دراین پست به خدمت می گیرد و این می تواند امتیاز ویژه ای برای میری به حساب بیاید:" من هافبک دفاعی هستم اما رو به جلو بازی می کنم و شوتزنی و گل زدن را هم دوست دارم."


میری درباره حضورش در گل گهر گفت:" پیشنهاداتی از چند تیم خوب بالای جدول داشتم اما با چند نفر از بزرگترها که مشورت کردم در نهایت تصمیمم بر این شد که گل گهر را انتخاب کنم. گل گهر باشگاهی است که اهداف بزرگی دارد ضمن اینکه می خواستم زیرنظر مربی بزرگی مثل آقای قلعه نویی کار کنم. ایشان هرکجا بوده نتایج خوبی گرفته و مطمئن هستم امسال هم گل گهر نتیجه خوبی به دست بیاورد."
او با اشاره به حضور قلعه نویی در گل گهر افزود:" امیرخان مربی بزرگی است و تیمهایش همیشه مدعی بوده اند. امسال هم گل گهر پتانسیل این را دارد که در بالای جدول باشد. می توانیم برای سهمیه و قهرمانی بجنگیم." میری درباره خودش هم اضافه کرد:" هدف های بزرگی دارم. انشالله اول با تیم نتیجه خوبی بگیریم و در رده های بالای جدول باشیم و بعد از آن دوست دارم آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم."
هافبک دفاعی فصل گذشته نساجی همچنین گفت:" همه تیم ، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت براین باور هستند که امسال تیم عملکرد خوبی خواهد داشت. تمام هدفمان این است که باعث افتخار و شادی خودمان، خانواده هایمان و هواداران شویم."

دیدگاه‌ها