کد خبر : 1707824 | 24 شهریور 1399 ساعت 11:03 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

چهارشنبه و شروع دوباره؛ فکری تیم جدید می سازد

با وجود جدایی نزدیک به 10 بازیکن اصلی و مصدومیت دو مهره کلیدی نساجی محمود فکری اصلا مصاحبه ای در این باره نداشته است؛ اینکه گلایه کند چرا این بازیکنان از نساجی رفته اند.

چهارشنبه و شروع دوباره؛ فکری تیم جدید می سازد 

به گزارش "ورزش سه"، این جدایی ها البته اجتناب ناپذیر بود به این خاطر که قراردادها پایان یافته بود و از سویی پیشنهاداتی که از سوی تیم های دولتی به بازیکنان نساجی ارایه می شد گاها 5 تا 6 برابر دستمزدهایی بود که باشگاه مازنی برای این بازیکنان در نظر گرفته بود. محمود فکری به جای زوم روی این موضوع که بدون شک دستاوردی برای او و نساجی هم نداشت سعی کرد در روزهای اخیر باب مذاکره با بازیکنان جدید را باز کند و در این مسیر گام هایی نیز برداشته است. بعد از حضور چند بازیکن از تیم خوشه طلایی در نساجی که فصل گذشته تیم چهارم لیگ یک شدند شاهد حضور یک به یک بازیکنان تیم های لیگ برتری هم در باشگاه نساجی هستیم. روز گذشته مهرداد بایرامی و فردین عابدینی حضورشان در اردوی نساجی مسجل شد. دو بازیکنی که جز بازیکنان باتجربه لیگ برتر به حساب می آیند و در صورت حضور با انگیزه در تمرین نساجی می توانند خلاء بازیکنان جدا شده را پر کنند. 

 

و البته این پایان تلاش نساجی در بازار نقل و انتقالات نخواهد بود؛ نساجی باب مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری دیگر را هم باز کرده و امیدوار است در روزهای آتی آنها را به ترکیب اضافه کند و بر اساس خبرهای رسیده از اردوی این تیم محمود فکری و تیم جدیدش احتمالا از روز چهارشنبه تمرینات را استارت خواهند زد. 

 

محمود فکری در حالی برای ساختن یک نساجی جدید تلاش می کند که از سوی یک تیم شهرستانی به صورت جدی دعوت به همکاری شد و حتی با اصرار باشگاه هم نشستی با آنها برگزار کرد اما در نهایت به واسطه اینکه یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد تصمیم گرفت به این قرارداد پایبند باشد. 

 

جالب اینکه بازیکنانی که از نساجی جدا شده اند به واسطه درخشش در 10 هفته پایانی لیگ برتر زیر نظر محمود فکری مورد توجه قرار گرفتند و اگر همانند گذشته در کورس سقوط بودند و به زحمت در لیگ برتر می ماندند این قدر با استقبال مواجه نمی شدند. حالا سرمربی نساجی بر این عقیده است با تیم جدید هم می تواند یک گروه خوب تشکیل دهند و دوباره نگاه ها را متوجه خود کنند. هر چند سرمربی نساجی بر این باور است با توجه به تغییرات صورت گرفته در اردوی تیم و زمانی که تیم برای هماهنگی نیاز دارد انتظارات باید از تیم منطقی باشد و بازیکنان جدید نباید فشاری را روی دوش خود احساس کنند.

دیدگاه‌ها