کد خبر : 1707840 | 24 شهریور 1399 ساعت 12:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

رادوشوویچ در میان پنج چهره ویژه لیگ قهرمانان آسیا

در آستانه از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، وبسایت معتبر ESPN به پنج چهره ویژه این رقابت ها اشاره کرده است که نام سنگربان پرسپولیس نیز در این میان دیده می شود.

رادوشوویچ در میان پنج چهره ویژه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک وقفه طولانی، بالاخره امروز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته می شود تا شور و هیجانی فوتبالی به قاره آسیا بازگردد.


در آستانه آغاز مجدد این رقابت ها، وب سایت معتبر ESPN در مطلبی، به پنج چهره ویژه این رقابت ها اشاره کرده است که به دنبال درخشش در این رقابت ها هستند که در این میان، نام بوژیدار رادوشوویچ سنگربان پرسپولیس نیز دیده می شود.


در این مطلب آمده است که: «بوژیدار رادوشوویچ که سالهای گذشته را به عنوان گلر ذخیره علیرضا بیرانوند گذرانده است، اکنون و با جدایی سنگربان شماره یک ایران و انتقالش به بلژیک، یک فرصت عالی را  به دست آورده است تا خود را به عنوان سنگربان شماره یک پرسپولیس اثبات کند.


رادوشوویچ سنگربان سابق تیم ملی جوانان کرواسی که در رقابت های جوانان اروپا تجربه خوبی را کسب کرده بود، از زمان مهاجرت به ایران در چهار سال گذشته تنها 37 بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته است.


پرسپولیس که در سال 2018 به مقام نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت، در فصل گذشته نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و در حال حاضر نیست تنها با یک امتیاز از 2 دیدار، در قعر گروه C قرار دارد. 


پرسپولیس برای بازگشت به این رقابت ها و حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است به نبوغ و تجربه رادوشوویچ 31 ساله نیاز مبرمی داشته باشند.»


در این مقاله، از سانتی کازورلا خرید جدید السد قطر، بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال، ایگور سرگیف بازیکن پاختاکور و همچنین المعز علی مهاجم قطری تیم الدحیل در کنار رادوشوویچ به عنوان بازیکنانی نامبرده شده که می توانند چهره ویژه این رقابت ها باشند.

دیدگاه‌ها