کد خبر : 1707866 | 24 شهریور 1399 ساعت 13:53 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله اول جریمه نقدی بود و نباید محروم شویم

رغبتی: از برانکو پالس مثبت گرفتیم!

عضو هیات مدیره پرسپولیس مدعی شد از سرمربی اسبق این باشگاه پالس مثبتی دریافت کرده‌اند و امیدوار به پرداخت مطالبات او پیش از مرحله دوم اعمال جرایم علیه باشگاه هستند.

رغبتی: از برانکو پالس مثبت گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، علی رغبتی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در لایو اینستاگرامی این باشگاه ادعایی داشت که طی ساعات اخیر حواشی زیادی شکل داده است. در شرایطی که او مدعی شده بود تنها پالس مثبتی از سرمربی سابق این باشگاه دریافت کرده‌اند، در برخی کانال‌ها از آن به عنوان تعامل با برانکو یاد شده بود.

 

رغبتی اما در این خصوص اینطور توضیح داده بود: ما طی روزهای اخیر نیاز به منابع لازم برای اعزام تیم به دوحه داشتیم. درست است که ای اف سی بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند اما در ابتدا باید این هزینه‌ها انجام شود و بعد دریافت کنیم. برای اعزام تیم و اسکان و ... ما کارهای لازم را صورت دادیم. با این حال از حدود هفت و هشت رو قبل که پیش بینی می کردیم نتوانیم پوشش بدهیم و پرداخت کنیم، ما نزدیک به 800هزار یورو پرداختی داشتیم که معادل همین یا کمتر باقی مانده است. مطالبه خود آقای برانکو ایوانکوویچ است و حق قانونی ایشان است. ما نیازمند فرصت‌های دیگری بودیم و مذاکراتی نیز با ایشان شروع کردیم. من تا آخرین لحظه که پیگیری کردم خوشبختانه پالس های مثبتی گرفتیم و به هرحال اگر شرایطی از نظر حقوقی وجود داشته باشد که در عین حال که حق آقای برانکو تضییع نشود و فرصتی به باشگاه داده شود، می توان این فرصت را گرفت تا ما با گام دوم جرایم که گام اول جرایم نقدی بود و گام دوم محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی که ما وارد مرحله دوم نشویم.

دیدگاه‌ها