کد خبر : 1707877 | 24 شهریور 1399 ساعت 15:25 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

مدافع جنجالی مارسی، از نیمار میمون تا مسی کوتوله!

آلوارو گونزالس که شب گذشته با نیمار درگیری شدیدی در دیدار پی اس جی و مارسی پیدا کرد، سابقه تنش لفظی با لیونل مسی را هم دارد.

مدافع جنجالی مارسی، از نیمار میمون تا مسی کوتوله!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس پی اس جی و مارسی شب گذشته در پارک دو پرنس برگزار شد و در نهایت تیم میهمان با یک گل به برتری دست یافت. در دقیاق پایانی این بازی همه چیز جنجالی شد و در نهایت داور 5 بازیکن را اخراج کرد. نیمار، کورزاوا و پاردس از پی اس جی و بندتو و آماوی از مارسی از داور کارت قرمز گرفتند.

 

 

 

 

نیمار معتقد بود آلوارو گونزالس در جریان بازی به او توهین نژادی کرده است. نیمار که از این ماجرا خشمگین بود، با دست به پشت سر آلوارو ضربه زد و از طرف داور کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد. دی ماریا هم طبق تصاویر منتشر شده روی آلوارو تف کرده بود.

مدافع اسپانیایی مارسی پس از بازی هرگونه توهین نژادی به نیمار را رد کرد و گفت که ستاره برزیلی جنبه باخت نداشته است.

 

نکته جالب در مورد آلوارو این است که او پیش از این نیز سابقه جنجال درون زمین را دارد. سال 2016 در جریان دربی کاتالونیا بین بارسا و اسپانیول او با لیونل مسی درگیر شده بود.

 

 

Álvaro González y Messi se picaron en 2016.

 

 

پس از ضربه با آرنج آلوارو به مسی که مانع از ورود او به درون محوطه جریمه شد، فوق ستاره بارسا واکنش تندی از خود نشان داد و در جریان درگیری لفظی، آلوارو، مسی را با لفظ «کوتوله» خطاب کرد. انتشار ویدیوی درگیری لفظی مسی و آلوارو در آن مقطع به شدت سر و صدا کرد. 

4 سال بعد آلوارو با دوست صمیمی مسی یعنی نیمار درگیری لفظی پیدا کرد و بازهم در راس خبرها قرار گرفته است.

 

 

1527047

 

1527048

 

1527049

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها