کد خبر : 1707881 | 24 شهریور 1399 ساعت 15:44 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

سیتی به سیم آخر زد؛ پیشنهاد نجومی برای مدافع اتلتیکو

منچسترسیتی حاضر است برای جذب مدافع اروگوئه ای سیتی 94 میلیون یورو پرداخت کند.

سیتی به سیم آخر زد؛ پیشنهاد نجومی برای مدافع اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، منچسترسیتی با ارائه پیشنهادی رسمی به اتلتیکو مادرید خواهان جذب خوزه ماریا خیمنز مدافع اروگوئه ای این باشگاه شده است.

منابع نزدیک به اتلتیکو مادرید این پیشنهاد را تایید کرده اند و عجیب اینکه باشگاه انگلیسی در شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا حاضر است 89 میلیون یورو به اتلتیکو برای خیمنز پرداخت کند؛ ضمن اینکه 5 میلیون یوروی دیگر نیز بر اساس بندهای متغیر هزینه خواهد کرد.

ارائه این رقم برای هر باشگاهی می تواند وسوسه کننده باشد اما واکنش اتلتیکو فعلا فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی خیمنز بوده است.

 

 

1527080

 

 

پیشنهاد سیتی از سوی تیکی بگریستین مدیر ورزشی اسپانیایی در ملاقات با میگل آنخل خیل مدیر اجرایی اتلتیکو ارائه شده است. این آخرین پیشنهاد سیتی بوده و امیدوارند که در نهایت باشگاه مادریدی تسلیم شود. آاس در پرسش از باشگاه سیتی نتوانسته پاسخی روشن در این زمینه دریافت کند.

 

سیتی با وجود اینکه اخیرا ناتان آکه را از بورنموث با رقم 45 میلیون یورو جذب کرده اما همچنان در صدد  جذب یک مدافع میانی در سطح جهانی است و به همین دلیل حاضر شده برای خیمنز چنین رقم هنگفتی را پیشنهاد بدهد که به این ترتیب رکورد گران ترین مدافع جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی معتقد است که یکی از دلایل عدم موفقیت سیتی در لیگ قهرمانان مشکلات دفاعی است و با خیمنز این معضل تا حد زیادی برطرف خواهد شد. در حال حاضر آیمریک لاپورت، جان استونز، نیکولاس اوتامندی و ناتان آکه مدافعان میانی سیتی هستند ولی گفته می شود اوتامندی به زودی راهی پورتو خواهد شد.

 

 

1527079

 

 

خیمنز فصل گذشته به دلیل یک مصدومیت سنگین جایگاه ثابتش را از دست داد و فیلیپه برزیلی بود که در خط دفاعی اتلتیکو فیکس شد اما پس از وقفه لالیگا مدافع اروگوئه ای بازهم اعتماد دیه گو سیمئونه را جلب کرد و در 11 بازی پایانی این رقابت ها و نیز بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش به قلب خط دفاعی اتلتیکو بازگشت.

پیشنهاد 94 میلیون یورویی سیتی به قدری جذاب است که اتلتیکو این روزها در حال بررسی آن است. خیمنز بازیکن محبوب سیمئونه است ولی 94 میلیون یورو می تواند تا حد زیادی جبران خسارت اقتصادی ناشی از کرونا را کرده و به وضعیت مالی اتلتیکو سر و سامانی ببخشد.

 

 

دیدگاه‌ها