کد خبر : 1707885 | 24 شهریور 1399 ساعت 15:55 | 52.8K بازدید | 8 دیدگاه

حداکثر تنش در باشگاه کاتالان

سوارز به بارسا؛ تا یوروی آخرم را می گیرم (عکس)

نشریه اسپورت امروز گزارش داد که سوارز حاضر نیست از هیچکدام از مواضعش در مذاکرات جدایی با بارسا کوتاه بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر برخی نشریات معتبر خبر از توافق لوئیس سوارز با یوونتوس برای انتقالی 13 میلیون یورویی به علاوه 3 میلیون پاداش دادند. برخی دیگر اعلام کردند او قید یوونتوس را زده و در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است. منابعی هم خبر از ماندنی شدن احتمالی او در بارسا دادند.

روز گذشته موندودپورتیوو گزارش داد که سوارز نه مذاکرات فسخش با بارسا و نه مذاکراتش با باشگاه های خواهان خود را خیلی جدی پیگیری نمی کند تا برای خود زمان بخرد.

روزهای اخیر در ایتالیا  اما اصرار دارند که سوارز پنجشنبه در پروجا تست زبان ایتالیایی خواهد داد تا بتواند با کسب گذرنامه اروپایی با یووه قرارداد ببندد.

 

 

1527066

 

 

پس از شش فصل بازی در بارسلونا و تبدیل شدن به سومین گلزن برتر باشگاه کاتالان، او در فهرست مازاد قرار گرفته تا جدایی او احتمالا به زشت ترین شکل ممکن صورت بگیرد. همین قضیه باعث شده تا سوارز حاضر نشود به هر قیمتی بارسا را ترک کند. او می خواهد تا یوروی آخر را از بارسا بگیرد و سپس قراردادش را فسخ کند. 

 

طبق ادعای اسپورت، این تنها راه خروج سوارز از بارسا خواهد بود و او در مذاکراتش با بارسا حاضر نشده از هیچکدام از مواضعش کوتاه بیاید. تیتر یک شماره امروز اسپورت نیز به همین قضیه اختصاص دارد:« حداکثر تنش بین سوارز و بارسا".

 

 

1527068

 

 

طبق ادعای این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، این هفته و پس از مذاکرات نهایی ایجنت ستاره اروگوئه ای با سران بارسا مشخص خواهد شد که در نهایت او رفتنی است یا باشگاه مجبور به حفظ او تا پایان قراردادش خواهد بود. بارسا سوارز را تحت فشار گذاشته تا به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد اما سوارز قصد تسلیم شدن ندارد و همین قضیه باعث عقب نشینی یوونتوس و دیگر باشگاه های خواهان او نیز شده است.

باشگاه ایتالیایی به سوارز گفته است که هر چه زودتر تکلیف خود با بارسا را روشن کند ولی او هیچ عجله ای برای این کار ندارد.

سوارز هرچند از فهرست بازی با ناستیچ بیرون ماند ولی امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد و تا زمانی که وضعیت قراردادش روشن نشود نیز به حضور در تمرینات ادامه خواهد داد. فشار از سوی سوارز به بارسلونا روز به روز شدیدتر می شود و بارتومئو به خوبی می داند که یا باید دستمزد فصل بعد او را پرداخت کند یا خبری از جدایی این بازیکن نخواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها