کد خبر : 1707906 | 24 شهریور 1399 ساعت 17:21 | 31.9K بازدید | 5 دیدگاه

یوونتوس؛ مشتری جدید هافبک جدایی طلب بایرن

یوونتوس حاضر است برای خرید تیاگو از بایرن مونیخ، مقدمات حضور داگلاس کاستا را در این باشگاه فراهم کند.

یوونتوس؛ مشتری جدید هافبک جدایی طلب بایرن

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی تیاگو آکانتارا، هافبک 29 ساله و اسپانیایی بایرن مونخ از این تیم قطعی باشد و تا به امروز از تیم هایی چون لیورپول و منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده است. اما اسپورت مدیاست امروز در گزارشی فاش کرد یوونتوس نیز برای خرید تیاگو اقدام کرده و با بایرن مونیخ وارد مذاکره شده است.

 

1506152

 

با جدایی ایوان پریشیچ از بایرن، این تیم علاقمند به جذب یک وینگر جدید به عنوان گزینه جایگزین است و داگلاس کاستا، بازیکن سابق بایرن در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است. همچنین یوونتوس نیز علاقه چندانی به حفظ این بازیکن معمولا مصدوم ندارد و نام داگلاس کاستا در لیست فروش بیانکونری قرار گرفته است.

 

پس بدین ترتیب یوونتوس می خواهد با پرداخت مبلغ اندکی پول نقد و فروش داگلاس کاستا به بایرن مونیخ، شرایط حضور تیاگو را در تورین فراهم کند. البته با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد تیاگو با بایرن مونیخ مانده، ممکن است در نهایت طرفین به معاوضه بین رد و بدل شدن پول نقد نیز راضی شوند. یوونتوس و بایرن در سالهای اخیر رابطه خوبی با هم داشته اند و بازیکنانی چون مهدی بن عطیه، کینگزلی کومان و همین داگلاس کاستا بین این دو باشگاه جا به جا شده اند.

دیدگاه‌ها