کد خبر : 1707923 | 24 شهریور 1399 ساعت 18:59 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته عجیب آلابا؛ بالاتر از نویر و لواندوفسکی!

داوید آلابا، مدافع اتریشی و 29 ساله بایرن مونیخ خواهان دریافت سالانه 20 میلیون یورو برای تمدید قرارداد شده است.

خواسته عجیب آلابا؛ بالاتر از نویر و لواندوفسکی!


به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر قرارداد داوید آلابا با باشگاه بایرن مونیخ تمام می شود و طرفین هنوز برای تمدید قرارداد به توافق مالی نرسیده اند. خواسته های مالی هنگفت داوید آلابا باعث ناراحتی مدیران شده و ممکن است در روزهای آتی شاهد جدایی این بازیکن اتریشی از بایرن باشیم. نشریه بیلد امروز در گزارشی به خواسته های هنگفت داوید آلابا و مدیر برنامه اش پینی زاهاوی رداخته است.

 

1503861

 

این نشریه مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد سالانه 11 میلیون یورو به اضافه شش میلیون پاداش احتمالی به داوید آلابا پیشنهاد داده است. اما پینی زاهاوی و آلابا بیش از 20 میلیون یورو طلب کرده اند که دریافت این رقم  باعث می شود داوید آلابا بالاتر از ستاره هایی چون مانوئل نویر یا رابرت لواندوفسکی، بالاترین دستمزد را در این باشگاه داشته باشد. همچنین پینی زاهاوی در درخواستی عجیب خواهان دریافت رقم 20 میلیون یورو در صورت توافق برای تمدید قرارداد داوید الابا به عنوان حق الوکاله شده است.

 

به نظر می رسد پذیرش چنین درخواستی نظم رختکن بایرن مونیخ را بخ خواهد زد. امروز اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای تند پینی زاهاوی را فردی طعم کار توصیف کرده و مدعی شد او یکی از عوامل عدم توافق باشگاه با مدافع اتریشی برای تمدید قرارداد بوده است.

دیدگاه‌ها