کد خبر : 1707931 | 24 شهریور 1399 ساعت 19:23 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

آیا انتقال لائوتارو مارتینز به رئال مادرید ممکن است؟

رئال مادرید در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و در این تابستان به دنبال جذب لائوتارو مارتینز از اینتر نخواهد بود.

آیا انتقال لائوتارو مارتینز به رئال مادرید ممکن است؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز شبکه اسپورت مدیاست اخباری عجیب در مورد تمایل رئال مادرید به جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر و حتی توافق طرفین برای انتقالی در حدود 100 میلیون یورو و اعطای دستمزد هشت میلیونی در برنابئو به مهاجم فعلی نراتزوری منتشر کرد.

 

1525624

 

این در حالیست که در ماه های اخیر بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز بود و برای خرید او با باشگاه اینتر وارد مذاکره شده بود. اما نراتزوری سفت و سخت حدافل 90 میلیون یورو برای فروش این بازیکن درخواست کرده بود و این انتقال منتفی شد.

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی ساعتی قبل این شایعات را غیرواقعی توصیف کرده و مدعی شد لائوتارو مارتینز حداقل فصل بعد در اینتر خواهد ماند. رئال مادرید به قدری درگیر بحران مالی شده که حتی قدرت خرید بازیکنانی ارزان تر از لائوتارو مارتینز را نیز ندارد و حتی برای جذب او مذاکراتی هم با اینتر نداشته است. از طرفی دیگر تلاش مدیران اینتر توافق برای تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز تا سال 2025 و اعطای دستمزد شش میلیون یورویی به اوست. اگر لائوتارو مارتینز به پیشنهاد تمدید پاسخ مثبت ندهد، ممکن است اینتر برای فروش او با بارسلونا توافق کند، اما تحت هیچ شرایطی شانسی برای انتقال این بازیکن به برنابئو وجود ندارد.

دیدگاه‌ها