کد خبر : 1707933 | 24 شهریور 1399 ساعت 19:29 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

در فولاد شهر مهندسی راحت تر است

میلاد جهانی: شماره 11 برایم شانس می‌آورد

هافبک پاسورتیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن تشکراز مردم این شهر ابراز امیدواری کرد که دراین فصل ذوب آهن به جایگاه واقعی اش برگردد.

میلاد جهانی: شماره 11 برایم شانس می‌آورد

به گزارش "ورزش سه" سرانجام میلاد جهانی بهترین پاسور لیگ نوزدهم بعد از کش و قوس های فراوان تصمیم گرفت فوتبالش را پس از سال ها حضور در شهر آبادان در اصفهان و در تیم ذوب آهن دنبال کند تا به قول خودش در این تیم هم بتواند روزهای خوبش درشهر آبادان را تکرار کند .


گفتگوی کوتاهی را پس از انتقالش به ذوب آهن انجام داده ایم که در ادامه آن را می خوانید:

 

*میلاد سلام و با تبریک انتخاب تیم جدید، چه شد که در نهایت دراین فصل دل از آبادان بکنید؟


جهانی: من هم سلام می کنم به شما و تشکر بابت تبریکتان . در خصوص این سوال باید بگویم بدون هیچ تعارفی بزرگترین مشکلم در این چند فصل خداحافظی با مردم خونگرم شهرآبادان بود که انصافا از بدو ورودم در این شهر برای من سنگ تمام گذاشتند و من و خانواده ام هرگز محبت این مردم فوتبال دوست و دوست داشتنی را حتی اگر بخواهیم هم نمی توانیم فراموش کنیم .هنوز هم وقتی تصورمی کنم که دیگر در این شهر و ورزشگاه پیر تختی آبادان نمی توانم فوتبال بازی کنم تا حد زیادی دلم می گیرد چرا که در این 4 سال  روزهای تلخ و شیرینی زیادی را به  همراه صنعت نفت و مردم  تجربه کردیم .همچنین در صنعت توانستم به عنوان بهترین پاسور لیگ انتخاب شوم که بخش زیادی از این موفقیت ها برمی گردد به حمایت هواداران نفت که غلو نیست اگر بگویم که با این تیم زندگی می کنند و از همین جا از همه انها نهایت تشکر را دارم و آرزو می کنم که مسئولان این تیم قدر این همه شوروعلاقه را بدانند که در کمتر جایی می توان این میزان علاقه و اشتیاق را یافت.


 *انگیزه ات از انتخاب ذوب اهن با توجه به همه  پیشنهاداتی که داشتید چه بود ؟


جهانی: یک نکته را من همین جا به شما بگویم  آن هم اینکه من جز آن دسته از بازیکنان نیستم که بتوانم دائم تیمم را عوض کنم و این موضوع با روحیات من به هیچ وجه سازگار نیست . از همین رو سعی می کنم با وسواس زیادی تیمی را که قرار است در آن بازی کنم را انتخاب کنم که خدای نکرده مجبوربه تغییر تیمم نشوم. با توجه به همین نکته می خواهم بگویم با توجه به پیشنهاداتی که از چند تیم به من رسیده بود ، دلایل کافی برای پیوستن به تیم ذوب آهن را داشتم.


شاید مهم ترین آن حضور سرمربی آقای رحمان رضایی بود که هم استانی خودم و در عین حال یکی از افتخارات فوتبال ما مازندرانی ها محسوب می شود که اعتماد کافی به ایشان دارم. در وهله دوم ساختار حرفه ای باشگاه ذوب آهن اصفهان است که به  جرات می توانم بگویم جزو سه تیم برتر ایران از لحاظ امکاناتی هستند و این موضوع نه تنها برای من بلکه برای هر فوتبالیستی یک نعمت به شمار می آید . مطمئنا در ذوب آهن می توانم بر خلاف سال های گذشته تنها روی فوتبال خودم تمرکز کنم و دیگر دلواپس و دغدغه حاشیه های غیر فوتبالی را نداشته باشم و در نهایت هم شهر زیبای اصفهان که هر کسی را می تواند برای زندگی در این شهر وسوسه کند.


*آیا مشکلی با این موضوع ندارید که اکثر اصفهانی ها طرفدار سپاهان هستند و ذوب هم نسبت به صنعت از طرفدار زیادی برخوردار نیست؟


جهانی: اولا اینکه در اصفهان جو به شکلی است  که این دو تیم چندان برای مردم این شهر تقاوت زیادی ندارد. یعنی اینکه تیم دوم اکثر هواداران سپاهان بدون شک ذوب آهن است و بالعکس. ضمن اینکه ذوبی ها هم هواداران خودشان را دارند . کافی است کارکنان زحمت کش کارخانه ذوب اهن فرصت کنند و به ورزشگاه بیایند، آن موقع شما متوجه خواهید شد که ذوب آهن هم طرفداران خودش را دارد.

 

1464976


*فکرمی کنید که می توانید روزهای خوبت را درآبادان ادامه بدهید و دوباره تبدیل به همان پاسور قبلی شوید ؟


جهانی: اگربگویم صد در صد شاید باورتان نشود،  با وجود سرمربی خوش فکر و جنتلمنی مثل آقا رحمان و مهاجمان فرصت طلبی که در ذوب آهن حضور دارند و زمین صاف و چمن هموار ورزشگاه فولاد شهر چرا که نه ؟ مطمئن باشید  تمام تلاش خودم را برای کمک به تیم جدیدم به کار می گیرم تا بتوانم در کنار بازیکنان بزرگی مثل قاسم حدادی فرو سایر دوستان دوباره ذوب آهن را به روزهای اوجش برگزدانیم.


*آیا ازاینکه ذوب آن بازیکنان شاخصی را از دست داده ناراحت نیستید؟


جهانی: اگر خاطرتان باشد ذوب اهن همواره در فصل نقل وانتقالات بازیکنان زیادی را به تیم های بزرگ ایران معرفی کرده و این فصل هم از این قاعده مستثنی نبوده، اما همواره جوانانی در این تیم ظهور کرده اند که توانسته اند به خوبی جای خالی این بازیکنان را پر کنند و این را مطمئن باشید سرمربی ما خودش یک ذوب آهنی متعصب است و اجازه نخواهد داد این تیم دچار افت فاحشی شود و به خوبی کارش بلد است.


* قرار است در ذوب اهن چه شماره ای برتن کنید ؟


جهانی: فکر می کنم که دیگر جواب این سوال مشخص است . من همان 11 معروف را در تیم جدیدم می پوشم، چرا که در همه این سال ها اعتقاد دارم این شماره برایم شانس می آورد، اگرمن را به خرافاتی بودن متهم نمی کنید. (باخنده)


*درپایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.


جهانی: در پایان باید از طرف خودم و همسرم از محبت های این چند ساله آبادانی ها بازهم تشکر کنم و باید بگویم در حال حاضر آرزویی جز این ندارم که بتوانم سرباز خوبی برای تیم جدیدم ذوب آهن باشم و امیدوارم بتوانیم با کمک تمام مجموعه ذوب آهن این تیم را بازهم در جایگاه واقعی خودش بازگردانیم .

دیدگاه‌ها