کد خبر : 1707947 | 24 شهریور 1399 ساعت 20:37 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

نام منچستریونایتد؛ اهرم فشار بایرن روی لیورپول!

منچستریونایتد اقدامی برای خرید تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ نخواهد کرد.

نام منچستریونایتد؛ اهرم فشار بایرن روی لیورپول!


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه خود تیاگو چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد شایعات جدایی اش از بایرن مونیخ برای او اهمیتی ندارد، اما به نظر می رسد دوران حضور او در آلیانس آره نا رو به پایان باشد و تیاگو احتمالا در همین تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. در هفته های اخیر نام های زیادی برای جذب این هافبک 29 ساله مطرح شده که لیورپول جدی ترین آن است.

 

1519810

 

اما اگرچه از منچستریونایتد نیز به علت یکی از مقاصد احتمالی تیاگو نام برده شده، اما مدیران این متقاعد شده اند شانسی برای خرید این بازیکن در تابستان امسال وجود ندارد. در واقع مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده اند مدیر برنامه تیاگو و باشگاه بایرن مونیخ تنها نام آنها را به عنوان اهرم فشار روی لیورپول آورده اند و می خواهند کاری کند مرسی سایدی ها از ترس انتقال تیاگو به اولدترافورد، با رقم مورد نظر بایرن مونیخ کنار بیاید.

 

بایرن مبلغ 30 میلیون یورو را برای فروش تیاگو تعیین کرده و لیورپول تا امروز قدرت مالی لازم برای پرداخت این رقم را نداشته است. لیورپول یکی از بیشترین باشگاه هایی بوده که از شیوع ویروس کرونا لطمه خورده و در واقع تنها مانع برای انتقال تیاگو به آنفیلد تا به امروز همین موضوع بوده است. بدین ترتیب هر اتفاقی رخ دهد خبری از رفتن تیاگو به منچستریونایتد نخواهد بود.

دیدگاه‌ها