کد خبر : 1707958 | 24 شهریور 1399 ساعت 21:25 | 177K بازدید | 5 دیدگاه

بلوگرانا جانشین فوق ستاره آرژانتینی را پیدا کرد

رویای رئال، جانشین احتمال لئو مسی در بارسا!

موندو دیپورتیوو در گزارشی نام جانشین احتمالی لیونل مسی در بارسلونا را فاش کرده است.

رویای رئال، جانشین احتمال لئو مسی در بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه تایمز انگلیس در گزارشی جنجالی مدعی شد کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را برای چندمین بار رد و به آنها اعلام کرده که قصد دارد بعد از اتمام قراردادش این تیم را ترک کرده و در پی یک ماجراجویی جدید برود.



از مدت ها قبل و حتی زمانی که امباپه در ترکیب موناکو می درخشید، از رئال مادرید به عنوان یکی از مهمترین مشتریان این پدیده فرانسوی یاد می‌شد. با این حال کهکشانی‌ها در آن زمان ترجیح دادند که امباپه را به خدمت نگیرند و به همین خاطر او به پاری سن ژرمن پیوست.

 

 

1522182

 



بعد از گذشت حدود سه سال به نظر می رسد که هنوز هم لوس بلانکوس اصلی‌ترین گزینه برای آینده کیلیان امباپه خواهد بود و حتی گفته می‌شود که سران باشگاه مادریدی پیش از این جلساتی را نیز در این باره برگزار کرده‌اند. این در حالی است که دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و لیورپول نیز دورادور شرایط جذب امباپه را دنبال می‌کنند.



حالا اما موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه بارسلونا نیز به جذب این استعداد 21 ساله فکر می کند. لیونل مسی در نقل و انتقالات تابستانی و تا همین چند روز پیش در آستانه جدایی از بارسا قرار داشت اما نهایتاً مخالفت بلوگرانا باعث شد که این فوق ستاره آرژانتینی یک فصل دیگر به کارش در نوکمپ ادامه دهد.

 

 

1526568

 



با توجه به مصاحبه لیونل مسی بعد از ماندگار شدن در بارسا به نظر می رسد که او به احتمال فراوان در تابستان آینده این تیم را ترک خواهد کرد و حالا موندو از کیلیان امباپه به عنوان گزینه جانشینی فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا یاد کرده است.



از طرف دیگر لازم به یادآوری است که بعد از انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن نیز باشگاه کاتالانی برای جذب امباپه اقداماتی را انجام داد اما نهایتاً عثمان دمبله را به خدمت گرفت‌. حالا اما آن ها می توانند یک بار دیگر و این مرتبه برای جانشینی لیونل مسی روی امباپه حساب باز کنند.

دیدگاه‌ها