کد خبر : 1707982 | 24 شهریور 1399 ساعت 23:33 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت گرت بیل در رئال مادرید شرم‌آور است

آلن شیرر معتقد است که گرت بیل هنوز هم بازیکن فوق العاده ای است و فقط به فوتبال بازی کردن احتیاج دارد.

وضعیت گرت بیل در رئال مادرید شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته دائماً صحبت هایی درباره جدایی گرت بیل از رئال مادرید مطرح شده است. در واقع گفته می شود که زین‌الدین زیدان هیچ علاقه ای به ماندن ستاره ولزی در تیمش ندارد و خواهان جدایی او شده است. بیل فصل گذشته تنها در 16 بازی برای لوس بلانکوس به میدان رفت و انتظار نمی رود که در فصل جدید خیلی اوضاعش تغییر کند.

 

آلن شیرر حالا درباره گرت گرت بیل صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: " احتمالاً او به هیچ کدام از شش تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس نمی‌رود بلکه به یک تیم ثروتمند منتقل خواهد شد که بتواند هزینه نقل و انتقالاتی و دستمزد او را بپردازد. آیا باشگاه های خارج از شش تیم بالای جدول لیگ برتر می‌توانند این کار را انجام دهند؟ نمی‌دانم باید منتظر ماند و دید اما او بیشتر از نیمکت نشینی به فوتبال بازی کردن احتیاج دارد."

 

 

1526388

 

 

آلن شیرر در ادامه گفت: " من فکر می کنم بسیار شرم آور است که بازیکنی با توانایی‌های گرت بیل دائماً آخر هفته ها روی نیمکت می نشیند و یا سکونشین می‌شود. او بازیکنی خارق‌العاده است که هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بدون شک گرت بیل همچنان می‌تواند در لیگ برتر انگلیس به میدان برود. بیل باید فوتبال بازی کند؛ چه او به تاتنهام برگردد و یا به منچستر یونایتد برود."

دیدگاه‌ها