کد خبر : 1708019 | 25 شهریور 1399 ساعت 09:55 | 179.2K بازدید | 10 دیدگاه

دقیقِ دقیق؛ همانی شد که ژوزه گفت

پیش‌بینی شگفت‌انگیز و میلی‌متری مورینیو!

بخشی از اپیزود جدید مستند تاتنهام که در آن پیش بینی دقیق مورینیو از تاکتیک منچستریونایتد در بازی رو در روی دو تیم دیده می‌شود مورد توجه قرار گرفته است.

پیش‌بینی شگفت‌انگیز و میلی‌متری مورینیو!

به گزارش "ورزش سه"، در اپیزود جدید از مستند باشگاه تاتنهام که توسط آمازون پخش می‌شود قسمتی از این اپیزود که به یکی از مسابقات تاتنهام و منچستریونایتد در دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت اسپرز اختصاص دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

1527298

 

از زمانی که این بخش از مستند پخش شده کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این نکته اشاره کرده اند که در جریان صحبتهای مورینیو در رختکن تاتنهام که مشخص است بین دو نیمه این بازی صورت گرفته لحظه‌ای وجود دارد که او تاکتیک احتمالی یونایتد را آنقدر درست پیش بینی می‌کند که در جریان بازی در نیمه دوم حرکتی که او پیش بینی کرده دقیقاً در زمین پیاده می‌شود.

 

1527300

 

در این بخش از مستند تاتنهام مورینیو را در حالی می‌بینیم که در رختکن تاتنهام و جلوی یک تابلوی تاکتیکی ایستاده و برای بازیکنانش صحبت می‌کند. او روی تابلو اشاره کرده و می‌گوید زمانی که پوگبا صاحب توپ می‌شود انتظارش این است که با یک پاس قطری زیبا در این فضای خالی مارکوس راشفورد را صاحب توپ کند. مورینیو سپس با دست خود موقعیت احتمالی این حرکت و پاس پوگبا برای راشفورد را نشان می‌دهد.

 

1527301

 

مستند در این لحظه کات خورده و به لحظه‌ای از نیمه دوم بازی دو تیم می‌رود که پوگبا دقیقاً از همان نقطه‌ای که مورینیو پیش بینی کرده بود با یک پاس قطری سرضرب و تماشایی توپ را دقیقاً به همان فضایی در پشت مدافعین تاتنهام می‌فرستد که مارکوس راشفورد برای رسیدن به آن از قبل استارت زده است.

 

1527302

 

1527297

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی از دیدن دقت پیش بینی تاکتیکی مورینیو شگفت زده شده اند. این مستند بار دیگر به همه یادآور شده که یک مربی بی دلیل به جایگاهی مثل جایگاه مورینیو دست پیدا نمی کند.

 

1527296

 

دیدگاه‌ها