کد خبر : 1708027 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:20 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

توجه ویژه نشریات قطری به ستاره ایرانی

رامین، بن عطیه و ادمیلسون؛ مثلث قهرمانی الدحیل!

الدحیل پس از شکست در لیگ ستارگان قطر، آماده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

رامین، بن عطیه و ادمیلسون؛ مثلث قهرمانی الدحیل!

به گزارش "ورزش سه"، در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الدحیل نماینده فوتبال قطر در این بازیها، امروز سه شنبه در ورزشگاه آموزش و پرورش در حالی مقابل تیم الشارجه امارات قرار می گیرد که به دنبال یک نتیجه مثبت است تا سه امتیاز این دیدار را کسب می کند.

 

در دیگر مسابقه این گروه نیز پرسپولیس تهران به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت که این دیدار در همان ورزشگاه برگزار خواهد شد. التعاون از دو دیدار خود 6 امتیاز کسب کرده است، الدحیل 3 امتیازی است و پرسپولیس به همراه الشارجه یک امتیاز دارند.

پس از همه گیری ویروس کرونا، این رقابت ها دچار یک وقفه طولانی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت جهت جلوگیری از شیوع این ویروس، مسابقات مرحله گروهی غرب آسیا را در کشور قطر برگزار کند.

 

1526589

 

الدحیل جهت حضور پرقدرت در این رقابت ها، زیر نظر کادر فنی به سرپرستی ولید راکراکی مراکشی، کارهای فنی و تاکتیکی را انجام داده است و سرمربی مراکشی این تیم، یک برنامه تمرینی مدون برای بازیکنان ایجاد کرده است تا آنها را برای حضور پرقدرت در این رقابت ها آماده کند و طی آن الدحیل خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها آماده کند.

الدحیل پیش از حضور در این رقابت ها، آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر را در برابر الوکره انجام داد که در این دیدار با یک گل شکست خورد. پس از آن بازی، الدحیل وارد یک اردوی آماده سازی جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

همچنین تیم الدحیل از نظر فنی و جسمی آماده است تا چالش حضور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی در قاره را تجربه کند.

 

آنطور که نشریات قطری نوشته‌اند، الدحیل دارای یک مجموعه برجسته از بازیکنان است که قادر هستند تفاوت ها را رقم بزنند که می توان به مهدی بن عطیه، ادمیلسون، رامین رضاییان و دودو به همراه بازیکنان ملی پوش این تیم مانند المعز علی، دروازه بان این تیم محمد البکری، محمد موسی، احمد یاسر، سلطان الباریک، عبدالعادیه احمد اسماعیل، عبدالله علی احمد، احمد یاسر، سلطان ال باریک، عبدالله علی احمد، احمد یوسر، سلطان ال باریک، عبدالله علی احمد، محمد و علی حسن عفیف اشاره کرد.

اسماعیل احمد مدیر تیم الدحیل نیز گفت که تیم آماده است و از سختی های مرحله بعد آگاهیم و باید هر 3 روز یکبار به میدان برویم و باید در این دیدارها پیروز شویم. همه تلاش خواهند کرد تا در دوره های بعدی حضور داشته باشیم، اما الدحیل همیشه به این قدرت، تجربه و روحیه چالش برانگیز بازیکنان ایمان دارد

دیدگاه‌ها