کد خبر : 1708037 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:24 | 45.1K بازدید | 3 دیدگاه

تعجب ورنر از مدافعین بلندقد و بزرگ‌جثه انگلیسی!

تیمو ورنر مهاجم جدید چلسی بعد از اولین بازی برای این تیم گفت از قرار گرفتن در مقابل مدافعینی با این جثه‌های بزرگ و بدنهای آماده تعجب کرده است.

تعجب ورنر از مدافعین بلندقد و بزرگ‌جثه انگلیسی!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر دیروز در بازی چلسی مقابل برایتون که با پیروزی 3-1 آبی های لندن مقابل برایتون تیم علیرضا جهانبخش به پایان رسید اولین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد و موفق شد یک پنالتی برای تیمش بگیرد.

 

1527324

 

اما آنچه حضور تیمو ورنر را در این بازی جالب کرد صحبتهای او در پایان بازی بود. ورنر در پایان بازی جمله ای گفت که واکنشهای زیادی داشته. او به دوربین شبکه اسکای گفت از اینکه در مقابل چنین مدافعینی با جثه بزرگ و بدنهای بسیار ورزیده قرار گرفته تعجب کرده است.

 

ستاره سابق لایپزیش و مهاجم فعلی چلسی بعد از انجام اولین بازی خود با پیراهن این تیم به دوربین شبکه اسکای گفت: " تا حالا مقابل سه مدافعی قرار نگرفته بودم که اینقدر قد بلند باشند و چنین جثه‌های بزرگی داشته باشند! ".

 

1527323

 

ورنر در ادامه صحبتهایش گفت: " بله، فوتبال در لیگ برتر کاملاً متفاوت است چون به نظر من مدافعین... من تا حالا مقابل سه مدافعی با این قد بلند و جثه بزرگ قرار نگرفته بودم. ولی این بازی رویهم رفته خیلی جالب بود. به خصوص در نیمه اول. من فضاهای زیادی داشتم که می توانستم حرکات مد نظرم را انجام بدهم".

 

 

دیدگاه‌ها